1.35 is mijn maat en daar houd ik het bij, maar ik heb vanmiddag in ieder geval enkele foto's gemaakt van mijn unteroffizier en mijn soldat. De 2 beste daarvan zie je hieronder:

Bij deze foto's heeft de uitrusting van de Unteroffizier nog geen bruine paintwash heeft gekregen en deze foto's ook super ingezoomd zijn met de extra-detail functie aan. Ieder miniscuul foutje lijkt dus erger dan dat het is helaas, maar dit is bijna niet te voorkomen. Wat ik echter wel superjammer vind is de naad bij de Unteroffizier zijn jas, maar deze ga ik nog proberen bij te werken.
@Lee enfield: Bedankt voor je reactie. Over die kleur van de kar98 was ik het al met je eens voordat je deze reactie plaatste, want deze had ik inmiddels al overgeschilderd met een wat donker gemaakte zilver.

Over de handen ben ik het echter niet met je eens. Ik kan me de reactie voorstellen, maar als je het in het echt ziet dan is het echt mooier zo, geloof me maar. Zo lijken de handen namelijk wat viezer en dus natuurlijker en niet zo brandschoon.
@sobel: Ook jij bedankt voor je reactie. Ik ben het met je eens, de lijn op de hand is lelijk en die ga ik nog proberen te verwijderen. Daarnaast schilder ik altijd eerst alles voordat ik het in mekaar zet, randjes voorkomen is dus moeilijk maar ik zal een manier moeten vinden om dit te doen inderdaad.
Ik gebruik dry-brush regelmatig hoor, en hierover heb ik dus echt geen extra info meer nodig, maar toch bedankt voor de tip.