Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
je kan met call of duty opnemen wat je speeld ( ~/record naam)
maar kun je dit filmpje ook weer bewerken???? ik weeet dat je het weer kunt afspelen met (~/demo naam) maar ik wil er een stuk van af knippen is er een progama waarin je het filmpje kunt openen en bewerken?
) kun je nadat je een demo gemaakt hebt de mooie stukjes er uit halen door met Fraps op de record knop te drukken, ik meen dat dit F9 is. Dan wordt het filmpje in een .avi bestand opgeslagen. Let wel op dat je dit 'recorden' niet te lang aan laat staan want dan wordt het bestand erg groot. Nadat je dit opgenomen hebt ga je naar Google en zoek je voor 'Avi converter'. Met de meeste converters kun je wel van AVI naar MPEG of WMV omzetten. Als je dit gedaan hebt, kan je dit allemaal met Windows Movie Maker in elkaar flansen.
erboven. Zo irritant. Heb daarom de volledige versie gedownload. Veel meer voordeelden o.a langere recordtijd (!) Moet je ook maar eens kijken...[/code]
Vanaf hier worden alle berichten met betrekking tot illegale downloads verwijderd. Over dat onderwerp wordt niet gepost en daar is geen discussie over mogelijk.
Laatst gewijzigd door Sjoerd op 01 feb 2006, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Sjoerd schreef:Vanaf hier worden alle berichten met betrekking tot illegale downloads verwijderd. Over dat onderwerp wordt niet gepost en daar is geen discussie over mogelijk.