hallo
kent iemand sudden strike resource war want ik heb het ook en ik kan niet online spelen er komen geen spellen te staan.
kan iemand me hie bij helpen aan een ip van een server ofzo ??
alvast bedankt
Sudden strike: resource war-online
- Vergeldt
- Lid
Sudden strike: resource war-online
"one Conqeurer conqeurs the world - then another Conqeurer conquers him let that be me"
Halo vergeldt,
Ben zelf ook Sudden Strike fan, maar heb ook veel problemen gehad om multiplay te spelen. Het beste werkt altijd nog multiplay & dan lokaal, maar dan moet je wel iemand ervoor hebben
Kijk anders eens op de site van Sudden Strike Forever...bij SS1/SS2 hadden ze altijd een serverlijstje daar
Greetz!
Jurrie
PS: Als je SS2 ook hebt, dan moet je eens RWM downloaden...software die de geluiden / schademodellen / textures / landschappen enorm verbeterd en vele nieuwe items toevoegt
. http://www.rwm.jobble.co.uk is de site 
Ben zelf ook Sudden Strike fan, maar heb ook veel problemen gehad om multiplay te spelen. Het beste werkt altijd nog multiplay & dan lokaal, maar dan moet je wel iemand ervoor hebben
Kijk anders eens op de site van Sudden Strike Forever...bij SS1/SS2 hadden ze altijd een serverlijstje daar
Greetz!
Jurrie
PS: Als je SS2 ook hebt, dan moet je eens RWM downloaden...software die de geluiden / schademodellen / textures / landschappen enorm verbeterd en vele nieuwe items toevoegt
- Vergeldt
- Lid