Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Ik vermoed (gezien aan het Uniform van de soldaat op de achtergrond) dat het Belgisch veldgeschut is
maar wat?????????
ik kan het wel voor je uit zoeken als je dat wilt
Deze site wilde ik nog even met jullie delen: http://www.geocities.com/~worldwar1/default.html
Veel mooie WOI foto's, ook kleurenfoto's en foto's van de gruwelen van de oorlog en kindsoldaten.
WOI foto's zijn eigenlijk best raar om te zien, alsof het allemaal nog niet zo lang geleden is gebeurd. Die gallery van kindsoldaten en lijken zijn ook indrukwekkend, er zijn zelfs jongens van 12 bij!
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant