Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo, ik ben dus van plan om de zegenaamde "US WWII gear bijbel" aan te gaan schaffen. Waar kan ik dit het beste doen???
Bij bol.com, Amazon of gewoon op een beurs?
Ik heb hem ook besteld via bol.com en ben er ook erg blij mee.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Maar op bol.com is hij (op het moment) wel het duurst...
Wat zou het me kosten om hem uit the USA te laten komen?
Of toch maar op een militariabeurs kopen?!
Denk het niet, dan moet je ff inormeren naar de verzendkosten. Dan kan je pas zien of je goedkoper uitbent. Maar als je hem deze week wilt dan raad ik je bol.com aan.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
pvt_Ed schreef:Denk het niet, dan moet je ff inormeren naar de verzendkosten. Dan kan je pas zien of je goedkoper uitbent. Maar als je hem deze week wilt dan raad ik je bol.com aan.
Valt reuze mee hoor, heb hem ook van amazon. Met verzendkosten nog vele malen goedkoper dan bol.com
Amazon heeft ook vaak bundel aanbieding (2e boek, andere titel goedkoper)
enne, de boeken van amazon kunnen ook bv vanuit magazijn duitsland verstuurt worden of waar dan ook
Laatst gewijzigd door Dirty harrY op 05 mei 2006, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.