Gezocht: eventuele campagne medewerkers.

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Jeroen 29th
Lid

Gezocht: eventuele campagne medewerkers.

Bericht door Jeroen 29th »

Zoals de tittel al aangeeft ben ik opzoek naar enkele campagne medewerkers.
Ik zou graag geld inzamelen met een actie SOS history om zo musea, veteran groups etc... geld te geven om meer campagne te voeren.
Ik denk dat iedereen dit een goede actie vind, want de geschiedenis MOET doorverteld worden.

Of deze actie doorgaat is onduidelijk vermits het gewooon een ideetje is.

Greetz
Sgt. Gallée
Lid

Bericht door Sgt. Gallée »

goed iniatief
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Markoz
Lid

Bericht door Markoz »

Iets meer informatie zou handig zijn :wink:

Hoe wil je geld inzamelen etc. Wat is je doel? Hoeveel geld doel je dus op? Zit natuurlijk een groot verschil tussen een paar honderd en een paar duizend. Wat is de functie van een campagneleider etc. etc. etc. etc. :)
Jeroen 29th
Lid

Meer info is te verkrijgen via Pb, dat was ik vergeten te vermelden, hoe wat waar wanneer daar moet allemaal nog over nagedacht worden maar enkele ideetjes zijn er.
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Marktplaats is voor het Kopen en Verkopen van dingen.
Om te voorkomen dat er personen aan mensenhandel gaan denken bij het lezen van dit topic in marktplaats, heb ik het even hierheen verplaatst. ;)

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Jeroen 29th
Lid

oké thnx, Maar nog steeds gezocht!!!
:!: :!: :!:
Sgt. Gallée
Lid

Bericht door Sgt. Gallée »

kan je de info gewoon niet posten in deze topic dat maak het allemaal wat toegankelijker!
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
jeffie
Lid

Bericht door jeffie »

Beste Jeroen zoals Sgt. Gallée al zegt kan je het niet gewoon posten. Zo hoeft niet iedereen een PM te versturen. En nee ben niet lui. Maar ook kan je zo meer mensen overhalen om mee te doen met jou project.

Het vermelden van: “of deze actie doorgaat is onduidelijk” als je met zoiets komt moet je er wel 100% achter staan. Met deze zin breng je ons in twijfel of je wel 100% serieus doorwil gaan met dit project.

Overigens een schitterend idee. Wat hierboven staat is niet om je aangevallen zijn alleen tips.

Succes er mee.
Jeroen 29th
Lid

Ik sta er volledig achter.Maar allen zoiets organiseren is onmogelijk.
Ik had gedacht aan een militeria beurs, een tentoonstelling, en eventueel presentaties over waarom het herinneren belangrijk is.

Dus, ik heb nog steeds mensen nodig die willen helpen, interesse?Pm maar, we vinden wel iets dat jij kan doen.

Greetzz
Jeroen 29th
Lid

Niemand interesse? :?: Vind het zelf anders een goed concept, of ideetjes/aanpassingen zijn ook welkom.

Grtz
Jeroen 29th
Lid

ECHT NIEMAND???? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?
koen
Lid

Bericht door koen »

plaats hier dan meer info! :wink:
Jeroen 29th
Lid

Hierboven staat al meer info :!:
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

meer info is toch echt nodig, het zou een goed concept zijn, maar dan zou je het tot op de bodem moeten organiseren... ik had best meegedaan maar zonder die juiste info...

[qoute=''markoz''/

''Iets meer informatie zou handig zijn

Hoe wil je geld inzamelen etc. Wat is je doel? Hoeveel geld doel je dus op? Zit natuurlijk een groot verschil tussen een paar honderd en een paar duizend. Wat is de functie van een campagneleider etc. etc. etc. etc.

[/qoute]

dus beantwoord eerst deze vragen eens..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Jeroen 29th
Lid

Een campagneleider zoek in niet echt, gwn mensen die willen helpen met dingen uit te zoeken en te plannen(zie hierboven wat).
Hoeveel geld, enkele hondereden euro's(meer mag natuurlijk ook).Maar meer gaat moeilijk gaan vermits het weinig bekendheid heeft en de kosten ook gedekt moeten worden. Het is een concept om enkele jaren opnieuw te doen om de mensen kennis te laten maken op een leuke manier met WWII en om veteran associations etc... geld te geven zodat zij betere campanges om WWII te laten voortleven kunnen doen.

Goed? Nog vragen? Stel maar.

Greetz