Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hey!
ik zie niet veel vrouwen op het formum maar ik hoop dat er ook wel mannen zullen zijn die mij kunnen helpen
een paar jongens die ik ken doen al een tijdje aan re-enactment en willen nu zelf wat gaan opstarten.
ze willen wat in de richting van de 48th gaan doen (canadees) en het lijkt mij ook wel wat , maar nou komt het ik heb geen idee waar ik moet beginnen (ik zie het niet zo zitten om in een zusters uniform te eindigen) en wat er allemaal is .
dus de vraag is wie kan me verder helpen .....
thanks !!!!
Zorg eerst dat je wat meer info geeft. Willen jullie alleen repro, gemixed of orgineel (dure grap), welke streek en de grote van je groep (hoeveel leden). Weet je al wat meer over de eenheid die je wil gaan uitbeelden? Wat voor een gevechtsgroep ga je maken? (geweergroep/pantsergroep/anti-pantser etc.). Als je meer info geeft over dit soort zaken dan kunnen we je wel meer helpen.
mvg,,
Bjørn
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Andere opties voor vrouwelijke re-enactors...WAAF? Beetje chauffeur spelen voor hoog rankende figuren.
Alternatief Oorlogscorrespondent. Als geloof ik niet dat er veel freelance Britse correspondenten aan het front waren. De Britse eenheid hiervoor bestond zover ik weet alleen uit mannen.
Een familie die ik ken uit de re-enactment wereld gaan vaak tenvelde als RAF, Navy of Medisch personeel. En misschien dat je iets interessants leert op het Tommy-Talk forum
Als die jongens 48th Highlanders gaan doen dan is het voor jou wellicht interessant om CWAC te gaan doen. De vrouwelijke afdeling van het Canadese leger. Of eventueel de Britse ATS.
Zelf zit ik bij de VMD en wij doen voornamelijk Queen's Own Rifles. Wij hebben ook vrouwen in onze groep. Deze doen voornamelijk CWAC en ATS. Je kan gerust een keer mee met ons.
Het opstarten van een nieuwe groep zal niet mee vallen. Maar met de juiste inzet moet dit wel lukken.
sorry voor de late reactie .
hartstikke bedankt voor alle ideeen .
een jongens hebben een tijdje bij een reenactment groep uit engeland gezeten (vera geloof ik) , nou wilde ze graag zelf beginnen en dan de 48th (ook omdat we allemaal in die band spelen) voor mij is het allemaal nieuw en weet ik dat het erg duur is als je het goed wil doen .
ik ben daarom nu eerst info aan het verzamelen voor ik me in iets stort en een hoop geld uit geef
en nico ik kom graag een keer kijken bij jullie , ik weet niet of ik "mijn" jongens dan mee mag nemen dan kunnen die ook eens kijken hoe t bij jullie gaat .
BEDANKT IEDEREEN !