Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
We hebben al een locatie voor de meeting, het wordt een combinatie van Best en Vught. Nu nog een datum.
Met een poll kun je maar 1 keuze aangeven, daarom doen we het anders. Quote de post en zet je nick bij de data dat je kunt, dan gaan we op de datum met de langste lijst nicks. Zet jezelf er alleen bij als je echt mee wilt gaan, anders hebben spooklijsten en daar hebben we ook niks aan.
Januari is kort dag om alles te regelen, daarom begin ik maar met februari.
Zaterdag 7 februari
YPPY
Zondag 8 februari
YPPY
Zaterdag 14 febuari
Zondag 15 februari
YPPY?
Zaterdag 21 februari
Zondag 22 februari
Zaterdag 28 februari
Zondag 29 februari
Zaterdag 6 maart
YPPY
Zondag 7 maart
YPPY
Laatst gewijzigd door YPPY op 17 jan 2004, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat ik op elke dag wel een gaatje kan vinden op op een meeting te verschijnen. Zondag moet ik vaak voetballen, maar kan nu nog niet zeggen of dat dit 's morgens of 's middags is. Bovendien plan ik nooit zover vooruit. Ga er maar vanuit dat ik overal kan, of er moet iets onverwachts tussenkomen.
Laatst gewijzigd door Martijn op 14 jan 2004, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan altijd en overal wel, maar dat is afhankelijk van mijn vader... , want hij is degene die moet rijden en het is de vraag of ie , als we een datum hebben, wel kan, wil enz.
Indien iemand invloed wil uitoefenen op de datum moet dat vóór maandag 26 januari. Dat wil zeggen dat je dus op zondag uiterlijk je bijdragen moet doen aan de lijst in dit topic.
zondag 7 feb lijkt me uitstekend...uuh...8 feb dus.
alleen heel misschien moet ik toch stiekem werken; met mijn werk is dat nooit geheel zeker.
maar het is nu niet zo mooi weer en dus ga ik ervan uit dat het niet druk wordt en ik dus tijd heb.
Hoe laat sprekenwe waar af eigenlijk?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/