Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sommige van jullie zullen wel links en recht mee hebben gekregen waar ik de afgelopen tijd mee bezig ben geweest. ik ben een tijdje na veel gezeik weg geweest. ik heb in die tijd mijn energie nuttiger besteed
dat is hier onder wel te zien
Ik heb het vandaag in het echt gezien en het is echt schitterend! Super Niels, echt Super!! . Een vraagje. Op de 9e foto hangt er een lang blauw ding aan de muur...Wat is dat? Een bandolier voor K98 munitie?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Darryl schreef:Ik heb het vandaag in het echt gezien en het is echt schitterend! Super Niels, echt Super!! . Een vraagje. Op de 9e foto hangt er een lang blauw ding aan de muur...Wat is dat? Een bandolier voor K98 munitie?
Zoals elder al vermeld werkelijk verbluffend mooi!
En dan komen Jeroen z'n Troopers nog, can hardly wait 2 see that!
Veel succes verder jongens!
Super job!
Ziet er echt héél ruig uit...
Heeft een van de mannen misschien een Schimmertse Brötbeudel om?
Huh wat is dat in hemelsnaam?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.