Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kwam deze website tegen via Google en vond deze diorama's erg mooi.
Vandaar plaats ik dit eventjes hier zodat de modelbouwers in dit forum op goee ideeën kunnen kopen en nog meer ervan leren door deze dio's te bekijken.
In één woord: Super diorama's!
Ik ken de site ook al ja, ziet er leuk uit. Ik heb weleens eerder contact gehad met de beheerder (het is ook een soort startpagina en ik heb zelf ook een startpagina ).
Maar leuk dat je het even post, is altijd goed voor de inspiratie
Wel een beetje vreemd dat ze witte jacken dragen in een groene omgeving
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Heb dit een hele tijd gedaan, en mijn kits waren denk ik toch redelijk respectabel te noemen. Helaas nemen diorama's veel ruimte in, en ben ik de laatste 10 jaar er niet meer mee bezig geweest. In ieder geval is het nu veel makkelijker researchen met het internet enzo.
Ook jammer is dat er helaas niks meer over is van mijn diorama's en ik nu gewoon geen tijd meer over heb om te modelbouwen...
Licht natuurlijk aan het soort diorama dat je bouwt.
Heb het zelf nog nooit echt gedaan dus kan je het niet zeggen, ik gok het op één a 2 weken voor een kleine en een maand voor een grote
Het gaat natuurlijk sneller als je voorbeelden hebt.
Ik heb wel dingen gebouwt voor Lord of the Rings miniatures, kan je er wel mee vergelijken.
De tijd die je nodig hebt, zit em in het aantal voertuigen/figuren wat je moet bouwen, weatheren, aanpassen, etc. En dan nog het landschap. Als je erg op details bent, zoals ik vroeger was, dan ben je met een correct diorama echt lang bezig hoor... Maar dan heb je ook wat