Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er is wat vaags aan de hand met mijn Call of Duty.
Steeds als ik wil spelen, verschijnen er van die strepen in mijn beeld, die de hele tijd op en neer flitsen. Je ziet hierdoor bijna niks meer.
Weet iemand wat ik moet doen om dit weg te krijgen???
Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, maar de fout blijft zich voordoen!!!
Heb ik ook gehad, of je drivers zijn niet goed, of je videokaart is doorgebrand.
Mijn videokaart is zelf ook 3 x doorgebrand (medion.. ), en ik kreeg ook telkens strepen in mijn beeld, gelukkig had ik die 3 x nog garantie, en werd mijn kaart kosteloos vervangen.
Als je drivers niet optimaal zijn, dan moet je even naar http://www.ati.com gaan of naar http://www.nvidia.com (hangt er van af welke kaart je hebt..) en daar de nieuwste drivers downloaden.
Bedankt voor je antwoord.
Hoop toch niet dat m'n videokaart doorgebrand is!!
Is het dan niet zo, dat ik altijd strepen in beeld krijg? Of ook in andere spellen?
Het beste is zo min mogelijk spelletjes spelen, en als je er niet van af kan blijven niet te lang. Koelt je kast wel goed?
En ja, je kan ook last krijgen op bureaublad van strepen in je beeld, maar dat is niet altijd zo, meestal als je heel lang door gaat met die videokaart die is doorgebrand. Ook kan er minder kleur in sommige dingen gaan zitten.
Maar je moet eerst ff die drivers updaten, en als je er dan geen last meer van hebt, dan is ie niet doorgebrand, maar ligt het aan je drivers. Maar ik vrees toch dat ie is doorgebrand.
Ik heb ditzelfde probleem ook soms, maar dan alleen als het 's nachts koud is geweest, en na enkele minuten, als de pc is opgewarmd, word het beeld terug normaal. :p
Miichel schreef:Het beste is zo min mogelijk spelletjes spelen, en als je er niet van af kan blijven niet te lang. Koelt je kast wel goed?
Maakt niet zo veel uit hoor hoelang je speelt.
Laat hem maar goed werken.
Heb hem af en toe zo 4 tot 5 uur achter elkaar aanstaan met gamen.
(beetje een verslaving )
Maar koeling is heel erg belangrijk.
Als hij hiervoor altijd prima heeft gedraaid zonder je drivers up te daten, duid dit op een koelings probleem.
Of in het ergste geval is je vga overleden.
Drivers al geupdated? Probeer dat eerst en daarna kunnen we verder gaan kijken, wat hopelijk niet nodig is ...Voordat we allerlei rampscenario's de hoek om laten komen
Moet soms toch wat te doen hebben als het regent.
Speel vaak COD UO Base assault.
Een ronde is dan zo voor bij maar kan soms ook zo een klein uur duren.
Als je een kwalitatief goede kaart hebt(waaronder ik Medion niet reken, maargoed dat is mijn mening...) dan mag gamen zolang als je maar wil geen enkel probleem zijn. Een goede koeling is inderdaad het belangrijkste.
Vaak bij dit soort grafische problemen is de driver het probleem. Heb het zelf vaak genoeg gehad om het te weten.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus