Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lijkt er wel op jah...
Volgens mij licht er gedeeltelijk een kleed ofzo over de soldaat.
Want ik kan er weinig uit wijs worden en zie ook geen zakken of andere dingen wat op uniform kan duiden
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
Sinister, over het algemeen in oorlogstijd en je bent dood, neem van mij aan dat er dan eigenlijk altijd wel een stukje van je hoofd ontbrak
Maar i.d.d het is lastig om hier iets over te vertellen, daar de persoon is toegedekt ,met iets wat i.d.d lijkt op een deken.
Hierdoor is weinig tot niks van het uniform te zien, waardoor het vrij moeilijk is ,om te zien ,uit wat voor land deze beste man afkomstig is.
Hij heeft volgens mij laarzen aan...... miss een Hauptmann ofzo? Voor zover ik weet werden er bij de Amerikanen en bij de Engelsen weinig laarzen gebruikt door manschappen op het slagveld.
Neem van mij aan WO2 Jeroen, dat je er waarschijnlijk niet achter gaat komen. Ik trok laatst 2 m42 helmen uit de grond incl binnenwerk waar een naam op staat en zelfs met naam is het TE moeilijk om uit te zoeken welk regiment ze gezeten hebben.
Ik heb de foto samen met deze foto gekocht.
Hier zie je een groepje dode russen.
Isdegene op de andere foto niet zo'n iemand van een bepaalde stam die voor de russen of duitsers vocht?
Zoiets heb ik op een videoband gezien.
german collector schreef:Sinister, over het algemeen in oorlogstijd en je bent dood, neem van mij aan dat er dan eigenlijk altijd wel een stukje van je hoofd ontbrak
Klinkt erg wazig, leg eens uit wat je bedoeld.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus