Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo allemaal, na enige twijfel toch maar aangemeld voor dit forum. Ik vind het leuk dat het in het nederlands is alleen lijkt het af en toe op een babbelbox (kan ook leuk zijn) Mijn interesse gaat uit naar het duitse leger in het algemeen en medailles e.d. in het bijzonder ( ik verzamel uitsluitend in de orginele etuis doosjes en zakjes) Ik verzamel nu een jaar of zeven en interesse in de tweede wereld oorlog heb ik al vanaf mijn zesde jaar, ik kreeg toen een stripboek over de oorlog van een buurman. Het was een stripboek van een serie ik geloof dat de uitgever dupuis was ik hoop nog altijd dat ik die boeken nog een keer tegen kom. Het verzamelen begon op een broqante in belgie en sinds dien is het een verslaving. Een expert ben ik zeker niet maar ik hoop dat we van elkaar iets kunnen leren.
groeten kokstok.
Welkom hier, Ik heb je prachtige collectie al kunnen bewonderen op het axisforum,
Dat babbelbox gehalte komt omdat er veel jonge leden zijn die vaak sneller typen dan denken
...en natuurlijk ook omdat er niet meteen gesnoeid wordt in een topic als er wat randinformatie gegeven word, wat één van de absolute pluspunten is van dit forum.
foto's post je door je foto te uploaden op een server en dan de link hier tussen te zetten