mijn collectie
- kokstok
- Lid
mijn collectie
even vlug een paar foto's van mijn verzameling genomen, groeten kokstok.

COUNT YOUR BLESSINGS.
- kokstok
- Lid
- kokstok
- Lid
-
Glenn Janssens
- Lid
- Mooyman
- Lid
Wederom een aantal abzeichen met een hoog kwaliteits factor, vooral dat de doosjes en zakjes er nog bij aanwezig zijn maakt het een bijzonder compleet geheel.
Verzamel je alleen abzeichens of ook nog andere dingen?, en richt je je dan voornamelijk op kwaliteit of ga je gewoon voor het abzeichen of medaille?.
Verzamel je alleen abzeichens of ook nog andere dingen?, en richt je je dan voornamelijk op kwaliteit of ga je gewoon voor het abzeichen of medaille?.
- kokstok
- Lid
mijn collectie
Hallo Mooyman, Ik ga als eerste voor het doosje, etui of zakje de kwaliteit van de medailles is wel belangrijk maar ik heb liever een niet zo mooie medaille in de orginele verpakking dan alleen een mooie medaille. Ik ben de verpakkingen gaan verzamelen omdat ik niet kon kiezen tussen de verschillende organisaties, dus om toch een "doel" te kiezen ben ik gewoon alles gaan verzamelen als het maar met de orginele verpakking is. Verder verzamel ik wat nederlandse documenten zoals persoonsbewijzen bonnen e.d. en verder koop ik mij suf aan boeken, boeken en nog eens boeken.
groeten kokstok.
groeten kokstok.
COUNT YOUR BLESSINGS.
- Roel R.
- Lid
- kokstok
- Lid
mooyman
Hallo Roel, dat klopt ik betaal me al blauw aan de medailles en doosjes als je de prijzen van die documenten ziet , het is natuurlijk al gekken werk dat je honderden euros aan een stukje zink uitgeeft als je dan dat zelfde bedrag ook nog aan een stukje papier moet uitgeven is het einde (van mijn geld) zoek. groeten, kokstok.
COUNT YOUR BLESSINGS.
- Mooyman
- Lid
Hallo Kokstok, dus als ik het goed begrijp specaliceer je je helemaal in Duitse abzeichen.
En zo te zien heb je er het juiste oog voor, stuk voor stuk zeer mooie medailles en abzeichen.
Specialiceren is dan ook nodig daar dit soort kwaliteits stukken een aardige cent kosten.
Vanwaar de interesse in abzeichen en medailles?, zo te zien richt je je niet op een tak, Heer, kriegsmarine of Luftwaffe?.
En zo te zien heb je er het juiste oog voor, stuk voor stuk zeer mooie medailles en abzeichen.
Specialiceren is dan ook nodig daar dit soort kwaliteits stukken een aardige cent kosten.
Vanwaar de interesse in abzeichen en medailles?, zo te zien richt je je niet op een tak, Heer, kriegsmarine of Luftwaffe?.