Hopelijk zullen veel forumleden(verzamelaars en niet-verzamelaars) aanwezig zijn om er een gezellige en leerzame dag van te maken met z'n allen want des de meer zielen, des de meer vreugd!

Voor de meeting worden 2 algemene topics aangemaakt in "Opmerkingen en Suggesties" namelijk dit topic voor algemene info en allerlei vragen omtrend de meet en een 2de topic wat hier te vinden is:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=257480#257480
Dit topic heeft als doel om mensen die vervoer kunnen regelen in contact te brengen met mensen die nog vervoer zoeken om in Overloon te komen en evt. weer terug. Meer info daarover in dat topic.
Hier volgt dus even wat algemene info die jullie ook in de uitnodiging die jullie allemaal zeer binnenkort zullen ontvangen, zullen terugvinden.
Op de eerste plek wordt de meeting zoals gezegd gehouden op zaterdag 10 februari 2007. Op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar dus. Het is dan de bedoeling om te verzamelen om tussen 11 uur en half 12 op de parkeerplaats bij het museum van Overloon. Eventueel kunnen de mensen die allemaal met de auto komen nog afspreken om, om 11 uur eerst nog te verzamelen bij het treinstation van Boxmeer zodat de mensen die met het OV komen opgepikt kunnen worden. Het dichtst bijzijnde NS station is dat van Venray, maar via sites als 9292ov.nl word boxmeer geadviseerd, iets waar ik het niet mee eens ben maar ook dit is niet van groot belang, het vervoer vanaf de stations naar het museum is baggerslecht, buurtbus hier, streekbus daar, dat werkt totaal niet, het zou dus beter zijn als een aantal mensen zich om 11 uur daar met een paar auto's verzamelen zodat de OV-mensen ook fatsoenlijk bij het museum kunnen komen. Ik hoop dat er mensen zijn die zich daar naast mij ook nog voor willen inzetten.
Ik zou om 12 uur de rondleiding willen laten beginnen. Afhankelijk van het aantal personen dat zich opgeeft om te komen zullen er groepen worden gemaakt voor de rondleiding daar iedere groep uit niet meer dan 25 personen mag bestaan. Voor de rondleiding is er dus mooi nog een uur(van 11 tot 12 uur) om mekaar een beetje te leren kennen en bij te praten zover dat nog niet het geval is. Als alle groepen dan klaar zijn met de rondleiding(die ongeveer een uur zal duren) wil ik graag direct daarna een grote groepsfoto laten maken. Als dat dan gebeurd is, is iedereen vrij om alleen, met groepjes of als een grote groep het museum of museumcafe in te duiken. We moeten even kijken hoelaat het dan is en hoeveel tijd er nog is maar er zal best nog even tijd zijn.
Uiteindelijk willen we als afsluiting van de meet met iedereen die dat wil naar de Chinees gaan om nog een lekkere hap Chinees naar binnen te werken(Chinees eten he, geen echte Chinezen!!!

De meet zal rond 5 - 6 uur eindigen, aangezien het dan donker wordt en sommigen moeten nog een redelijke terugreis maken.
De kosten p.p. voor de meet zal ongeveer €10,- bedragen. Gelieve dit bedrag te betalen bij aankomst bij het museum aan Ben/Sobel of mij(Sander/SiNiStEr). Je zult vanzelf zien wie wij zijn en er zal ook nog een keer gevraagd worden voordat we het museum ingaan naar de personen die dan nog moeten betalen.
Tot slot wil ik iedereen er nog even aan herinneren(met name de verzamelaars) dat het misschien verstandig is om een evt. koop of verkoop bij de meet te regelen daar dit verzendkosten scheelt en voor iedereen die nog spul heeft liggen voor de verkoop of ruil, neem het gewoon mee en wie weet raak je het nog kwijt aan een andere verzamelaar die daar net naar op zoek was. En voor de mensen die niks te koop hebben maar wel willen kopen, zorg dat je een dikke portomonee bij je hebt!

Het is altijd handiger verkopen als via andere methoden daar je het hier gewoon in handen hebt en je niet hoeft te wachten op reacties.

Het aanmelden voor de forummeet en evt. de Chinees zal via de mail of PB gebeuren. Je kunt hiervoor mij of Sobel/Ben een PB sturen of je aanmelden via het emailadres dat je in de uitnodiging zult vinden die in je mailbox zal verschijnen.
Nou we hopen jullie hiermee goed geinformeerd te hebben en hopelijk zullen jullie allemaal aanwezig zijn 10 februari om er een supergezellige dag van te maken!!!
Als er vragen zijn dan zet ze hieronder maar neer en/of neem contact met een van ons 2 op dan zullen we je proberen verder te helpen.

//edit:
Even een sticky van gemaakt totdat de forummeet voorbij is.
Groeten,
Dodo