Computerhulp gezocht!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Bjorn
Lid

Computerhulp gezocht!

Bericht door Bjorn »

Wie kan mij helpen?

Ik heb een probleem...

Mijn computer is een week geleden gecrasht, met als gevolg dat alles eraf was...
Ik heb heel veel weer er op kunnen krijgen, maar met Outlook Express 5 heb ik een probleem. (ik gebruikte eerst Outlook Express 6)

Als ik nu probeer mijn mail binnen te halen, vraagt hij het wachtwoord, die er niet eens is!!!
(Er was standaard een wachtwoord meegeleverd toen ik adsl kreeg, met één standaard emailadres erbij. Later had iemand er nog een ander emailadres bij gemaakt, waar géén wachtwoord voor nodig was)

Hoe kan ik nu mijn wachtwoord veranderen of maken dat ik niet de hele tijd een wachtwoord moet geven, want ik kan nu wél mail verzenden, maar níet ontvangen.

Bjorn.
Teije
Lid

Bericht door Teije »

Ehhh... probeer is dat wachtwoord dat bijgeleverd was voor dat andere adres? Anders zou je het even op een website na moeten vragen waar ze wat beter met computers zijn.... http://www.webmensen.nl bijvoorbeeld.
Misschien moet je in de tussentijd maar webmail proberen, want het zou wel lastig zijn als je niks kon ontvangen...

Groeten,
Teije
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 35 keer

Bericht door Proos »

Is dat e-mailadres waar geen wachtwoord voor nodig is niet gewoon een alias? Met andere woorden: haal je e-mail daarvan op via een ander pop-adres?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Willem ter Haar
Lid

Bericht door Willem ter Haar »

update je Outlook Expres 5 eerst even naar 6. Update je hele computer systeem.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Willem ter Haar schreef:update je Outlook Expres 5 eerst even naar 6. Update je hele computer systeem.
Daar zat ik ook al aan te denken...

Máár mijn vader had een week geleden DirectX9.0 gedownload van dé officiele Microsoft site en toen crashte de computer dus...en nu ben ik bang dat het weer gebeurd...

Bjorn.
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 35 keer

Bericht door Proos »

Volgens mij heeft het er niks mee te maken, maar tis jouw pc.

Volgens mij heb je gewoon één account met een alias aangemaakt. Dan moet je gewoon in Outlook het vinkje uitzetten bij "include this account when receiving mial or synchronizing".

Kijk eerst eens na welke e-mailadressen je nu precies hebt. Mail eens vanaf een ander account naar beide mailadressen en kijk eens wat er gebeurt.

Meten = weten.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Jurrie
Moderator
Moderator
Ontvangen: 3 keer

Bericht door Jurrie »

Email zonder wachtwoord...lijkt me ONMOGELIJK..anders kan iedereen er toch bij:S

Probeer ff het computertotaal forum!
En je hoeft echt niet gelijk alles te updaten:S Er zit iets in de instellingen gewoon niet goed!

Greetz,
Jurrie