Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De beurs bij de kaai is elke eerste zondag van de maand...(nu zondag dus... 4 maart...)
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
De beurs aan de kaai leek me niet zo groot die keer dat ik er geweest ben (een goed jaar geleden)...maarja, met Ciney of Beltring is alles klein natuurlijk
Succes toegewenst met je zoektocht in ieder geval.
Leuke aanbieding van die russische rookpotten. Kan je alleen wel uit persoonlijke ervaring vertellen dat die blikken een aardig stinkende rook veroorzaken. Als je nog eens goed over je nek wilt gaan zonder alcohol dan moet je maar eens een tijdje in die rook gaan staan.
De rook stinkt helemaal niet! 6 euro is kei goedkoop, kijk maar eens wat je bij een vuurwerk winkel of feestwinkel kwijt bent voor die kinder-staafjes, dan kan je beter een sigaret opsteken.
Bij airsoft-shops betaal je een paar keer het dubbele, voor de helft aan gewicht en brandduur.
piet12 schreef:oke dank je wel, ik ga daar eens kijken of ze kleren hebben voor re-enactment, het schijnt wel groot te zijn..?
Nah valt mee.
Ik ben er behoorlijk vaak geweest (elke maan d ) en voor kleding moet je er niet zijn. Wat ze wel veel hebben is uitrusting, en kleinere spulletjes.