Sterke Verhalen
- Miesjel
- Lid
Sterke Verhalen
Aangezien de zuipvijfdaagse voor de helft achter ons ligt ben ik benieuwd naar jullie verhalen. Hoe erg hebben jullie je misdragen, wat heb je van je vrienden te horen gekregen over gisteravond etc. etc.
Ik zal aftrappen met het carnavalsfeest bij mij op school (vrijdag 20-2):
Ik had met een paar vrienden bij een speeltuintje bij school afgesproken, daar heb ik 2/3 fles goldstike genuttigd in combinatie met breeze, smirnof en bier. Omdat de goldstike pas na ongeveer 3kwartier aan slaat bleef ik maar door drinken, wa ik achteraf gezien niet had moeten doen. Toen de goldstrike een klein beetje aan begon te slaan zijn we naar binnen gewaggeld.
Binnen heb ik een half uurtje gepartyd, en vanaf dat moment kan ik me bijna niks meer herinneren.
Wat ik dan weer weet is dat een leraar heel boos op me was omdat ik dronken was en me buiten heeft gegooid.
Dan weet ik nog dat ik met defiets weer naar het speeltuintje ben gegaan.
Dan weet ik weer dat een leraar me van school naar het speeltuintje bracht waar we mijn fiets vonden met de sleutels er nog op.
Wat ik dan weer weet is dat ik de volgende morgen om 8uur wakker werd om te gaan werken.
Jullie beurt: (ook verhalen die niets te maken hebben met de carnavalsfeesten zijn welkom)
Ik zal aftrappen met het carnavalsfeest bij mij op school (vrijdag 20-2):
Ik had met een paar vrienden bij een speeltuintje bij school afgesproken, daar heb ik 2/3 fles goldstike genuttigd in combinatie met breeze, smirnof en bier. Omdat de goldstike pas na ongeveer 3kwartier aan slaat bleef ik maar door drinken, wa ik achteraf gezien niet had moeten doen. Toen de goldstrike een klein beetje aan begon te slaan zijn we naar binnen gewaggeld.
Binnen heb ik een half uurtje gepartyd, en vanaf dat moment kan ik me bijna niks meer herinneren.
Wat ik dan weer weet is dat een leraar heel boos op me was omdat ik dronken was en me buiten heeft gegooid.
Dan weet ik nog dat ik met defiets weer naar het speeltuintje ben gegaan.
Dan weet ik weer dat een leraar me van school naar het speeltuintje bracht waar we mijn fiets vonden met de sleutels er nog op.
Wat ik dan weer weet is dat ik de volgende morgen om 8uur wakker werd om te gaan werken.
Jullie beurt: (ook verhalen die niets te maken hebben met de carnavalsfeesten zijn welkom)
- Peter M
- Lid
wij hadden een klasuitstap naar keuze die vrijdag.....gekozen: ontbijt in een café en in de namiddag cinema.......
om 9uur 's morgens had ik -op een nuchtere maag- al 3 biertjes en twee Grimbergse tripels op....dat ging nog een tijdje zo door......de film die we hadden gekozen was blijkbaar niet zo populair, er was buiten ons geen volk, dan hebben we maar een wedstrijdje gedaan: om ter eerst (zonder de vloer te raken) van de bovenste rij naar de onderste.
Om 16u stipt kwam ik thuis van een brave schooluitstap....zo zat als 100.000 man........
om ervoor te zorgen dat mijn ouders er niets van zouden merken heb ik mij maar meteen naar de stamkroeg begeven, een verder merkwaardig rustige en korte avond tegemoet.....
om 9uur 's morgens had ik -op een nuchtere maag- al 3 biertjes en twee Grimbergse tripels op....dat ging nog een tijdje zo door......de film die we hadden gekozen was blijkbaar niet zo populair, er was buiten ons geen volk, dan hebben we maar een wedstrijdje gedaan: om ter eerst (zonder de vloer te raken) van de bovenste rij naar de onderste.
Om 16u stipt kwam ik thuis van een brave schooluitstap....zo zat als 100.000 man........
om ervoor te zorgen dat mijn ouders er niets van zouden merken heb ik mij maar meteen naar de stamkroeg begeven, een verder merkwaardig rustige en korte avond tegemoet.....
- Miesjel
- Lid
Ik weet ook nog van een keer dat ik samen met een vriend naar huis reed, kei dronken.
Komen we langs een sloot, ben ik opeens die vriend kwijt, uiteraard vind ik hem terug in de sloot. Komt hij met veel moeite uit de sloot geklommen, blijkt hij aan de verkeerde kant uit de sloot geklommen te zijn (staat ie tussen de mais). Draait ie zich om om naar de andere kant te gaan valt hij weer kei hard in de sloot.
~Iets zegt me dat dit op dat moment grappiger was~
- paulstolk
- Lid
Toen ik net het huis uitging zijn mijn ouders verhuisd naar een dorpje verderop. Mijn ouders gingen een paar weken op vakantie en vroegen mij op het huis te passen. In het eerste weekend ben ik naar mijn oude stapplaats gegaan en heb gruwelijk veel gedronken. Onderweg naar huis wist ik niet meer waar mijn ouders woonden. Ik het hele dorp doorgezocht maar wist 't niet meer
Uiteindelijk maar in een achtertuin gaan liggen in de hoop dat ik 't 's ochtends wel weer zou weten.
Ik word wakker de volgende ochtend... lig ik in mijn eigen achtertuin
Uiteindelijk maar in een achtertuin gaan liggen in de hoop dat ik 't 's ochtends wel weer zou weten.
Ik word wakker de volgende ochtend... lig ik in mijn eigen achtertuin
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
- Arjen
- Lid

nah...let op deze verhalen zijn geenszins overdreven of overtrokken en zijn alle waar....heb ik me laten vertellen...
ik was een keer thuis en ik had whiskey en rum en vieux. van alle 1 fles.
ik heb die dag 2 maten gebeld en we zijn aan het zuipen geslagen.
na een paar uur was alles op en lagen die 2 jongens kotsend op de vloer.
uiteraard heb ik ze naar huis geschopt en na het schoonmaken heb ik besloten dat ik zeker nog wel wat lustte en ben de stad ingegaan.
daar heb ik weer een mnaatje getroffen en we zijn aan de whiskey gegaan.
nadat ook hij is gaan kotsen ben ik maar eens op huis aangegaan.
ja...een 4e kotser leek me ook niets.
nou zullen jullie misschien denken...hij overdrijft maar wat; maar ik zal er ff bijvertellen dat toen ik stopte met whiskey drinken mijn stamkroeg stopte met het te verkopen omdat het niet meer voldoende verkocht.
zo. dat is eruit.
ik was een keer thuis en ik had whiskey en rum en vieux. van alle 1 fles.
ik heb die dag 2 maten gebeld en we zijn aan het zuipen geslagen.
na een paar uur was alles op en lagen die 2 jongens kotsend op de vloer.
uiteraard heb ik ze naar huis geschopt en na het schoonmaken heb ik besloten dat ik zeker nog wel wat lustte en ben de stad ingegaan.
daar heb ik weer een mnaatje getroffen en we zijn aan de whiskey gegaan.
nadat ook hij is gaan kotsen ben ik maar eens op huis aangegaan.
ja...een 4e kotser leek me ook niets.
nou zullen jullie misschien denken...hij overdrijft maar wat; maar ik zal er ff bijvertellen dat toen ik stopte met whiskey drinken mijn stamkroeg stopte met het te verkopen omdat het niet meer voldoende verkocht.
zo. dat is eruit.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Ik heb van vrijdagavond 22:00 tot zondagochtend 10:00u met griep in bed liggen slapen; af en toe 5 tot 15 minuten wakker geweest om water te drinken.
Mijn waterconsumptie ligt denk ik boven de bierconsumptie van de gemiddelde carnavalganger.
Gelukkig nu weer een stuk fitter. In ieder geval geen koorts meer.
Mijn waterconsumptie ligt denk ik boven de bierconsumptie van de gemiddelde carnavalganger.
Gelukkig nu weer een stuk fitter. In ieder geval geen koorts meer.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Peter M
- Lid
oei-oei okke, oppassen met water!!!
Zo was er bij ons ooit eens teambuilding. Tussen de opdrachten moest er 40 liter water uitgedronken worden. Ik en een vriend hadden niet veel zin om ons uit te putten, dus wij gingen ons eens bezighouden met het opdrinken van dat 'plasje' water...
Na ongeveer 50 glazen ad fundum ben ik even in de bosjes gaan staan....als ik mijn overgeefsel goed had gericht had ik er een bescheiden bosbrand mee kunnen blussen denk ik....
ziek dat ik die dag geweest ben! Allemaal door wat water!
Dus ik zou zeggen okke: drink bier!
Zo was er bij ons ooit eens teambuilding. Tussen de opdrachten moest er 40 liter water uitgedronken worden. Ik en een vriend hadden niet veel zin om ons uit te putten, dus wij gingen ons eens bezighouden met het opdrinken van dat 'plasje' water...
Na ongeveer 50 glazen ad fundum ben ik even in de bosjes gaan staan....als ik mijn overgeefsel goed had gericht had ik er een bescheiden bosbrand mee kunnen blussen denk ik....
ziek dat ik die dag geweest ben! Allemaal door wat water!
Dus ik zou zeggen okke: drink bier!
Dank je wel voor je bezorgdheid antwerpx. Ik heb eens gehoord dat water pas giftig is bij een eenmalige consumptie van 15 liter.
Ik denk dat ik beter bezorgd kon zijn om uitdroging dan om waterverzadiging. Regelmatig op een doorweekt matras wakker geworden en ik denk dat er best wat liters zweet nodig zijn om een matras te doorweken.
Ik denk dat ik beter bezorgd kon zijn om uitdroging dan om waterverzadiging. Regelmatig op een doorweekt matras wakker geworden en ik denk dat er best wat liters zweet nodig zijn om een matras te doorweken.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Willem ter Haar
- Lid
1 kilo keukenzout in 1 keer nuttigen is ook dodelijk. Maar weer geen zout is ook dodelijk. Alles in mate dus.
Laatst gewijzigd door Willem ter Haar op 23 feb 2004, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
- Timo
- Lid
mwah heb nie echts iets mee gemaakt......alleen gister weze carnavlen rond 7uur naar de kroeg de eerste ging +/- half 9 naar huis ziek van drank enz.....
daarna even bij de friettent geweest ff herrie gemaakt en daarna polonaise gedaan met dronke gasten
gratis bier schooien enzo
haha
groeten uit bokkendonk
daarna even bij de friettent geweest ff herrie gemaakt en daarna polonaise gedaan met dronke gasten
gratis bier schooien enzo
haha
groeten uit bokkendonk
Starting up again
- Stijn
- Lid
- mauser
- Lid
carnaval
ik was van plan om ook goed carnaval te vieren
maar zaterdag moest ik naar mijn opa in het ziekenhuis
omdat die op sterven lag en zondag stierf hij