Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
SE Airborne NL schreef:En dan hebben we nog deze scene, het is natuurlijk niet echt gebeurt maar het blijft wel vet!
Jackson, eye to eye http://www.youtube.com/watch?v=BsU2JT7_rOY
Dit is niet alleen niet echt gebeurt maar feitelijk ook onmogelijk. Het is op discovery channel geweest bij Mythbusters.
Leek me ook al een beetje sterk dat het echt kon, door een lens schieten en ook nog eens door iemands gehele hoofd.
Maar dat maakt het er niet minder spectaculair op!
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Voor de sniper en zijn middelen moet dat eigenlijk geen probleem zijn. Het lastige is alleen dat een scope heel wat lenzen achter elkaar heeft en dat die dan altijd de baan van de kogel veranderd en dus nooit rechtdoor kan gaan.
psies...so bedoelde ik het...het gaat om mensen..en dat is veel! want als je het dan toch over veel hebt: V-2, Hiroshima...maar ja dat zijn geen snipers...sorry voor off-topic
De allerbeste was nog altijd die fin, frapant detail is dat hij het allemaal zonder een scope deed (anders moest hij zijn hoofd teveel omhoog steken) en dat hij er nog eens 200+ dode met een Suomi SMG.
Overigens dacht ik dat de Russen de cijfers altijd nogal overdreven ofzo?