muziek
- mauser
- Lid
muziek
he kameraden
naar wat voor muziek luisteren jullie allemaal?
zijn er ook net als ik echte hardcore liefhebbers(misschien wel net als ik )
gabbers bij?
laat het even weten
mauser
gabbers bij?
laat het even weten
mauser
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
- Brianlinden
- Lid
Re: muziek
Hey mauser HIER een echte HARDCORE kamaraadmauser schreef:he kameraden
gabbers bij?
laat het even weten
mauser
- Peter M
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
Laten we eens beginnen dan:
Edith Piaf, emma shaplin, moloko, bush, marlene dietrich, bb king, counting crows, frank en nancy sinatra, ella fritgareld, louis amstrong, brel, james brown, jewel, cocker, clapton, saybia, toploader, strauss, u2, ub40, knofler, springsteen, vaya con dias, elvis costello, the verve, eagles, golden earings etc etc etc
Edith Piaf, emma shaplin, moloko, bush, marlene dietrich, bb king, counting crows, frank en nancy sinatra, ella fritgareld, louis amstrong, brel, james brown, jewel, cocker, clapton, saybia, toploader, strauss, u2, ub40, knofler, springsteen, vaya con dias, elvis costello, the verve, eagles, golden earings etc etc etc
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik houd het meest van trance,de rest vind ik ook wel redelijk behalve Rap en R&b daar vind ik echt niks aan.
Robin.
Robin.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Guido
- Lid
i DO like:
Metal, Punk, Metal-core/hardcore (niet die boem boem), jaren 60/70 ect
aantal bands/namen:
Hatebreed, boysetsfire, death by stereo, slayer, tool, machinehead, deftones, pennywise, nofx, greenday, born from pain, belvedere, bloodhoundgang, beatles, eagles, manfred man, alan parson's project, pink floyd, mamma's and the pappa's, jeffersons airplane, tom waits... ect...
i DON'T like:
r&b hiphop trance hardcore (boemboem bleh!!) en al die andere "stijlen" die je met elk computor progamma kan maken..
brian/mauser wat vinden jullie nu leuk aan jullie hardcore? as ij je afvraagd wat ik leuk vind aan onze hardcore download is facing what consumes you van Hatebreed! dan snap je me wel!!
Metal, Punk, Metal-core/hardcore (niet die boem boem), jaren 60/70 ect
aantal bands/namen:
Hatebreed, boysetsfire, death by stereo, slayer, tool, machinehead, deftones, pennywise, nofx, greenday, born from pain, belvedere, bloodhoundgang, beatles, eagles, manfred man, alan parson's project, pink floyd, mamma's and the pappa's, jeffersons airplane, tom waits... ect...
i DON'T like:
r&b hiphop trance hardcore (boemboem bleh!!) en al die andere "stijlen" die je met elk computor progamma kan maken..
brian/mauser wat vinden jullie nu leuk aan jullie hardcore? as ij je afvraagd wat ik leuk vind aan onze hardcore download is facing what consumes you van Hatebreed! dan snap je me wel!!
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
- Contacteer: