wat is jullie favo tweede wereld oorlog spel
-
sgt mitchell
- Lid
wat is jullie favo tweede wereld oorlog spel
mijn favo spel is brothers in arm,s omdat het over de 101ste airbone gaat en dat is ok me favo compagnie in de ww2.call of duty het is een heel leuk spel.en de online spelen vind ik het leukste omdat dan call of duty 1 omdat je met de 101ste airbone speelt

- arneken
- Lid
-
sgt mitchell
- Lid
-
Rednas
- Lid
Re: wat is jullie favo tweede wereld oorlog spel
Je bent de triestheid hem zelve...sgt mitchell schreef:mijn favo spel is brothers in arm,s omdat het over de 101ste airbone gaat en dat is ok me favo compagnie in de ww2.call of duty het is een heel leuk spel.en de online spelen vind ik het leukste omdat dan call of duty 1 omdat je met de 101ste airbone speelt![]()
Inderdaad Rednas te belachelijk voor woorden! dat je triest ben omdat je ergens in geintresseerd ben... en nouen al zijn er honderden danwel niet duizenden die dat ook zijn... ik vind het eerder triest dat je zo iets zegt.
Edit: Van persoonlijk naar Overige hobbys
Edit: Van persoonlijk naar Overige hobbys
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Sjoerd
- Lid
Zoals al eerder terecht opgemerkt: er bestaat al een topic over dit onderwerp. Deze gaat op slot.
klik hier voor het andere topic
klik hier voor het andere topic
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose