Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nee, ze zijn bezig met het opzetten van Wehrmacht groepen en zelfs dat geeft al problemen/gaat al moeizaam. Ik denk dat je nog wat jaren moet wachten voordat er een groep is die de Waffen SS gaat reenacten.
Waffen-SS kan en mag nooit uithgebeeld worden! Ze hebben het geprobeerd maar het zijn altijd de verkeerde mensen die ermee beginnen. Vergeet het dus maar.
Dat de verkeerde mensen het uitbeelden heb je gelijk in, maar als het een professionele groep is kan het best mooi zijn. Misschien Tiger tank er bij?:p
Een film is natuurlijk een andere zaak, maar WSS reenactment kun je vergeten. Onze club stuit al op veel weerstand, en WSS, of welk partij gerelateerd onderwerp dan ook is simpelweg onfatsoenlijk en mag niet worden geaccepteerd!
Michael Wittmann schreef:Dat de verkeerde mensen het uitbeelden heb je gelijk in, maar als het een professionele groep is kan het best mooi zijn. Misschien Tiger tank er bij?:p
Nee, met een ijzeren kruis om je nek rondlopen is niet verkeerd wilde je zeggen?
Ik snap niet waarom het per se een Waffen SS re-enactment moet zijn? Die worden namelijk snel gelinkt met wandaden van bijv. Dr. Dirlewanger en dergelijken.
Is een Wehrmacht re-enactment niet voldoende?
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
Nou goed waarom zou SS eigenlijk niet kunnen.. Bepaalde divisies hebben zich niet bezig gehouden met acties rondom de holocaust. Fronttroepen waren er zat die daar totaal niet aan mee hebben gedaan. Ik begrijp wel dat dit een zeer gevoelige snaar is en eigenlijk not done, maar toch.. Zelf zou ik er niet gelijk een streep door trekken als het aan mij ligt, groot dilemma met vele kanten!