Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ook dit jaar mogen enkele leden van het forum een paar dagen knallen in de schoolbanken. Eindexamen 2007 komt nu wel redelijk dichtbij...
Wie doet er allemaal zijn/haar eindexamen dit jaar, en waarin? En wat gaan jullie doen nadat jullie zijn geslaagd (aan vervolgopleiding) ?
Ik doe mijn eindexamen gymnasium. Na 7 jaar (1x blijven zitten.. ) neem ik afscheid van mijn school. Om eerlijk te zijn kan ik niet wachten totdat ik uit Den Haag ben, het is tijd om eens verder te gaan. Op naar Breda, de KMA..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik doe dit jaar Eindexamen Havo. Hierna waarschijnlijk 2 jaar Vwo erachteraan, en daarna blijft het een beetje gissen. Ik voel me aangetrokken tot zowel de archeologie als het leger ...
Sjoerd schreef:Inderdaad, iedereen die examen moet doen: Veel succes!!
Wanneer begint het 'grote feest' trouwens?
Het grote feest begint 16 mei met Nederlands.. Ik geloof dat HAVO en VMBO iets later beginnen..
@Tovarisj
Waarom was E&M een slechte keus voor jou?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Tovarisj schreef:Omdat economie en Wiskunde A2 mij niet aardig vinden.
(En ik hen ook niet trouwens.. )
Haha, oke ik snap 'm..
Ikzelf heb wiskunde A2 examentraining gedaan en heb zo nu en dan ook wat economiebijles. Even wat extra uurtjes erin stoppen en nu ga ik met 2 6,5'jes het examen in..
Alleen latijn is een beetje matig met een 5,4 en ik heb helaas frans met een 5,5 (wordt gelukkig een 6) afgesloten. Hoewel dat niet verwonderlijk was, ik heb mijn hele schoolcarrière een onvoldoende gestaan voor frans. Dan ben ik met een 6'je wel tevreden.
Wat misschien wel handig is, is om even wat eindexamens van http://www.eindexamens.nl te downloaden en uit te printen. Ik heb zelf een pak papier met extra veel wiskunde en economie om te oefenen!
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division