Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er zijn al aardig wat topic's over gamen maar doen jullie ook aan Clan-Gaming?
Lijkt me leuk om te weten of jullie ooit in een clan hebben gezeten of er nog steeds in zitten.
En zet er dan gelijk ook even bij welk spel en waar je op hebt gespeeld (Pc, Xbox, Ps2 enz).
Clan-Gaming is een van mijn hobby's dus ik dacht dan zet ik het maar even hier neer!
Ik zit zelf in de clan Dutch Force X7, we zijn voornamelijk actief met Gears of War op de Xbox 360.
Ik heb zelf de nummer 1 van Nedeland verslagen met deze game en ben hier aardig trots op.
Ik heb met Medal of honor, en met CoD United offensive op de pc in een clan gezeten maar na een tijdje vond ik het niet zo leuk meer toen ben ik weer alleen gaan gamen, wat ik soms nogsteeds doe
Mijn eerste clan was voor de Shooter Team Fortress (half life 1) (nMeclan)
2e clan OKW Close combat twee
En toen MoH AA uitkwam m'n eigen clan opgericht en die bestaat nog steeds!
MOHAA zat ik in {3rd Army}
COD zat ik in [TEH]
COD2 ben heb ik een half jaartje met *Casuals. Benelux-top gespeeld (2e plaats), maar die hebben zich toegelegd op CS en ben ik gestopt met COD2, simpelweg omdat ik geen zin meer had in breinloos shooteren zonder teamwork (BF2 ftw)
Nadat mohaa spearhead uitkwam op internet begonnen te spelen.
Na ongeveer een half jaar als lone warrior te hebben gespeeld in clan verband begonnen als member.
Na ongeveer 5 jaar nog steeds bezig in de zelfde clan, zelfde spel, alleen nu als clan leader.
Speel spearhead nog steeds met veel plezier.
Daarnaast hebben we een cod2 server lopen, waar onze members eigelijk geeb gebruik van maken vanwege de in onze ogen rottige gameplay.
Dit is Peds_bathroom een map waarbij je -door te jumpen- naar de finnish moet gaan, toch valt het soms vies tegen om een juiste sprong te maken naar een gedeelte. Het ziet er dom uit, en het is het ook wel een beetje het heeft niets meer met wo2 temaken laat staan met schieten.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Hmm, nooit echt in een clan gezeten. Wel meegewerkt als mapper aan verschillende modificaties. Waarvan Benelux Development Team (http://www.bdt-gaming.com) toch wel de meest bekende is. Helaas moest ik eerder stoppen, en hebben ze ivm interne ruzies nooit de mod uitgebracht. Gelukkig is Major Pain (de beste mapper van BDT) weer opnieuw begonnen voor COD2: http://www.rs-mod.com/
Nu map ik nooit meer. Vond het wel leuk geweest. Ik verspil nu liever mijn uurtjes met een paar gasten in plaats van in je eentje achter de computer te zitten.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik heb met de volgende games in clan verband gespeeld:
• Alien vs. Predator 2 [TbS]
• Medal of Honor Allied Assault [TbS]
• Call of Duty 1 [team illusion (eigen clan met vrienden)]
• Call of Duty 2 [team excess > team kArnage, Redsky (bekende clans)]