Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoi.
Ik heb iets op internet zie staan wat ik waarschijnlijk wil gaan kopen.
Ik wil namelijk deze armband gaan kopen.
De verkoper schrijft erbij : Weinig voorkomende armband voor een koerier van de Nederlandse Binnenlandse Strijdkrachten. De armband is gedragen in Zuid-Nederland vanaf september 1944. Bij gebrek aan oranje stof is een witte uitvoering aangemaakt met opdruk ORANJE. Bijzonder.
Ikzelf denk dat ie orgineel is gezien de staat van de armband,maar toch wil ik wat meningen van jullie horen
Robin.
Ps:Ik geloof tot de NBS een verzetsgroep was in nederland.
Hmmm...ik heb niet zoveel verstand van deze ''verzets-items'', maar mij lijkt het, gezien de staat, origineel, alhoewel ze dat ook al kunnen namaken...
Misschien weet iemand anders hier meer van?
Ik kan het natuurlijk niet bewijzen, maar de stof heeft een natuurlijke slijtage en verkleuring. Dat gecombineerd met het feit dat dit een zeer specifiek voorwerp is. Als vervalser zou ik toch opteren voor het namaken van duurdere insignes bvb, dan voor het namaken van een armbandje van de NBS. Het voorwerp komt ook niet veel voor, en toch is het niet zo duur. Daarom lijkt het mij onaantrekkelijk om het (op grote schaal) te gaan vervalsen. Ik kan er natuurlijk compleet naast zitten.
ik meen dat er ook een reeacting groep is in NL die zich met deze dingen bezighouden mss dat een van hun dit heeft gemaakt maar zoals al eerder gezegd het blijft een gokje
idd brian.. ik heb al vaker contact met hun gehad en met 1 lid al veel over gepraat en er staat zelfs op mijn planning om bij hun mee tekijken als misschien toekomstig lid van die groep.