er zijn zat realistische rtsen ed. dus die laten we ook maar ff agterwege.
nu gewoon slechts de shooters:
en voor de critici: ja, ik weet het, shooters die realistisch genoemt worden zijn dat bij lange na nog niet!!! maar daar om staat er ook : meest
ikzelf vind op dit moment Call of Duty meest realistisch, mohaa vond ik altijd btje te arcade achtig, teveel rondrennen enzo! BF1942 hetzelfde, heb ik nooit echt veel gespeeld, maar toen i khet speelde had ik wel iets van.. hmmm mowh niet echt fantastisch...
Call of Duty komt wat betreft de shooters die IK gespeeld heb op dit moment meeste in de buurt: het laden ziet er wel realistisch uit, je moet ook wel tactisch spelen anders ben je vet snel dood! helaas zijn de levels wel wat klein.... de grenades vind ik ook wel nep, er word helemaal geen pin uitgetrokken en onstekingstijd is erg lang!
wat ik bij zo ongeveer ALLE shooters ook tegenkom:
als je nog bijvoorbeeld 10 kogels in je mag heb zitten en je herlaad, komen die 10 kogels gewoon terug in je inventory, terwijl in het echt je die 10 kogels dan gewoon verliest...
HD2 heb ik nog niej gespeeld, dus daar wilk wel graag mening over horen
greetz
Yorick
ps:
meest realistische shooter vind ik toch wel operation flashpoint! shooter kun je het niet echt meer noemen! het is zo enorm uitgebreid, alles maar dan ook echt alles kan je besturen, dat is misschien wat midner realistisch hehe.... maar de tactieken, de wapens en de soldaten zijn erg realistisch! word je in je armen geschoten kun je amper nog goed mikken, en als je flink in je benen word geraakt kun je gaan kruipen! zo kan je ook banden lekschieten, koepels van tanks kapotschieten waardoor ze alleen nog kunnen rijden.
maar dan de tactieken voor tijdens wars: daar kun je veel mee doen, tactisch gebruik maken van de voertuigen en de beschikbare wapens, smoke grenades met verschillende kleuren, tanks hebben verschillende ammo lading..
enz enz enz enz *xal m'n mond houden, begin hier zow onderhand weer te kwijlen