Deze M 42 jumpsuit heb ik op Marktplaats gekocht, ik kreeg hem gisteren binnen en was verbaasd over de goede kwaliteit, als of hij zo uit een museum komt.
Ik wil er ook nog jumpboots kopen.
Heeft iemand ook ervaring met deze verkoper??
http://verzamelen.marktplaats.nl/milita ... 49-50.html
M42 Jumpsuit op Marktplaats
-
Ackerson
- Lid
- Eric
- Lid
Sponseren jullie elkaar? 
In het topic over de A-2 jassen zeg je:
In het topic over de A-2 jassen zeg je:
Blijkbaar heb je dus al is eerder met islanddepot gehandeld. Beetje dubbel om het nog eens te vragen.Ackerson schreef:Ik heb mijn A2 leather jacket gekocht bij http://www.islanddepot.nl
Perfecte kwaliteit en ook de prijs is aantrekkelijk, je kan de zelfde jas ook ergens anders kopen in Nederland maar dan zijn ze soms 50 euro duurder of meer.
Ik heb van de week ook een B3 leather bomder jacket gekocht bij Island depot en ik ben zeer tevreden, ik kan het iedereen aanraden.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- Eric
- Lid
Als je er goede zaken mee doet, moet je er dan een nieuw topic voor maken? We hebben ook nog een feedback topic op dit forum.Ackerson schreef:Hoezo?????????????????
Je moet wel goed lezen, ik vraag wie er nog meer ervaring met deze verkoper heeft.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
-
Ackerson
- Lid
Ik heb er meer gekocht dat klopt en heb er goede ervaringen mee en dat kan ik met andere WWII online winkels in Nederland niet altijd zeggen.
Sponseren HA HA wat een goede mop NEE ik wil gewoon een andere mening weten.
Nou even op dat sponseren terugkomen, ik heb inderdaad wel meer over deze verkoper geschreven, mischien is het tijd dat hij mij meer korting gaat geven op mijn volgende aankoop. HA HA HA

Sponseren HA HA wat een goede mop NEE ik wil gewoon een andere mening weten.
Nou even op dat sponseren terugkomen, ik heb inderdaad wel meer over deze verkoper geschreven, mischien is het tijd dat hij mij meer korting gaat geven op mijn volgende aankoop. HA HA HA
-
Never Forget Them
- Lid
Begint maar klein beetje op te vallen hoor. Islanddepot heeft meegewerkt aan jullie site, jullie zijn goede vrienden en op verschillende forums kom je weer boven met een goede mening over islanddepot. En volgens mij beetje onzinnige vraag want je hebt al zat ervaring met deze verkoper als ik het zo lees.
Maar mijn ervaring van islanddepot is dat ze van de 2 keer dat ik er wat besteld heb hij deze spullen niet binnen levertermijn heeft kunnen leveren. Maar verder zeker goede winkel en hopelijk heb ik mijn spullen volgende keer wel op tijd.
Maar mijn ervaring van islanddepot is dat ze van de 2 keer dat ik er wat besteld heb hij deze spullen niet binnen levertermijn heeft kunnen leveren. Maar verder zeker goede winkel en hopelijk heb ik mijn spullen volgende keer wel op tijd.