Hoi Veltro,
Bedankt voor je reactie en de tips. Langzamer/zorgvuldiger bouwen dan dit kan niet. Alles is vooraf netjes geschuurd, vervolgens secuur in elkaar gezet. Kieren zitten er toch echt, zie de foto's, alles is netjes geschuurd voor montage e.d. Ik had ervoor kunnen kiezen ze niet te vullen/schuren, dan was het je waarschijnlijk niet eens opgevallen na het spuitwerk (ik denk dat dit het belangrijkste punt/opmerking is). Maar ik heb er toch voor gekozen er wat aan te doen. Misschien heb je die zelf over het hoofd gezien of er niets mee gedaan, dit is natuurlijk al een heel oude kit. Dus dat ben ik niet helemaal met je eens. Het is natuurlijk ook zo dat bijv: die turret en hull op de foto 2 tot 3 keer groter zijn dan dat het ding werkelijk is. Met een goeie macro foto zie je echt alles

(ook een nadeel

). Het valt "in het ecchie" veel minder op, dan bijv ook bij een 1:35 tank.
Wat je met de platen op de zijkanten precies bedoeld snap ik niet, ik zie dat 1tje ietssssssjes scheef zit, maar de anderen zitten er recht op.
Daarnaast weet ik van deze bouwdoos dat de koepel op de hull geplaatst moet worden en met een plaatje aan de onderkant verankerd moet worden. Je moet dan wel eerst de bovenkant van de hull in een basislaag geverfd hebben en blijkbaar had je daar geen zin in.
Ik weet dat je met verf en sprays/washes een hoop kan wegwerken/verbloemen, maar neem misshien iets meer tijd voor het bouwen.
Dit is natuurlijk onzin. Als ik gewoon alles had vastgezet, kon ik het in 1 kleur spuiten (en daarna de blauwgrijzige camo) en vervolgens washes etc. Geen probleem. Ik maak em dan zo dat ie niet kan draaien (uiteraard). Ik ben hier niet voor het speelgoed waarbij de turret kan draaien maar voor het maken van een leuk modelletje

. Anyways: ze zitten nog los van elkaar (ik verf en weather ze los van elkaar) en pas op het laatste moment lijm ik de turret gewoon vast met een druppel lijm

.
Thanks voor de verdere aanmoediging, dat gaat wel goed komen
Greetz,
Jurrie
PS:
P.S: Italeri komt binnenkort met enkele 1:72 Italiaanse modellen dus daar verheug ik me nu al op!!
Oke, lachen! Zullen wel enkele 1:35 modellen zijn die ze verkleinen naar 1:72, ze hebben in die schaal nl redelijk wat Italiaans uitgebracht de laatste tijd!