Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
de laatste tijd heb ik weer meer zin wo2 gerelateerde zaken te doen (oa spellen/films boeken etc)
Nu vroeg ik mij af welke spellen jullie kennen die browserbased zijn (de echte fps knallers zijn zo te vinden)
al een tijdje probeer ik er enkele te vinden tot op heden met weinig tot geen resultaat (ooit een gevonden maar dat viel vies tegen, ben daar de naam ook helaas van vergeten)
de laatste tijd heb ik weer meer zin wo2 gerelateerde zaken te doen (oa spellen/films boeken etc)
Nu vroeg ik mij af welke spellen jullie kennen die browserbased zijn (de echte fps knallers zijn zo te vinden)
al een tijdje probeer ik er enkele te vinden tot op heden met weinig tot geen resultaat (ooit een gevonden maar dat viel vies tegen, ben daar de naam ook helaas van vergeten)
Je zou Call of Combat kunnen bedoelen? www.callofcombat.com
Het spel opzich is best leuk als je eenmaal doorhebt hoe het werkt.
Je zou, mij in het spel wel het een en het ander kunnnen vragen. Als je het leuk stuur me dan maar een PB help ik je wel.
Het is in het Engels.
mvg,
Samuel
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.