Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zoek een film, maar ben vergeten hoe die heet. Ik wil graag vragen of jullie de naam ook weten; ik vond het namelijk wel een goeie film, alleen heb ik 'm destijds niet af kunnen kijken. Ik herinner me nog (is al een tijdje geleden): De film speelt in WO1, er is een oudere officier genaamd Pluskat; welke op een gegeven moment ook sneuvelt.
'T is niet veel, maar als jullie de naam weten, zou ik die graag willen weten
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Weet je zeker dat het de naam Pluskat is ? Als ik op IMDB.com zoek en verder ook nog via Google kom ik alleen op 'de' Pluskat uit van de WO II oorlogsfilm 'The Longest Day'
Nope, in all quiet on the western front (1979) speelt Ernest Borgnine de rol van Stanislaus Katczinsky. In de versie uit 1930 speelt Louis Wolheim deze rol. In deze film zit geen karakter met de naam Pluskat. Ik denk dat "iknowdintoo" inderdaad Hans-Christian Blech in de rol van Werner Pluskat uit The Longest Day en de rol van Borgnine door elkaar gooit
In de versie uit 1930 van All quiet on the western front, wordt de oudere Duitse soldaat inderdaadd kat genoemd.
Echter is deze film in het zwart wit, dus dat zou je je anders wel herinnerd hebben.