Marktplaats & hotmail

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
rood
Lid

Marktplaats & hotmail

Bericht door rood »

Na een jaar van het aangekeken te hebben ga ik er hier maar eens een topic aan wagen. Aangezien marktplaats het probleem afschuift en je ook geen marktplaatsforum hebt om dit te bespreken.

Ik heb al sinds een jaar last dat mijn mails die ik stuur via marktplaats dikwijls niet aankomen bij de betreffende persoon. Ik wil graag vragen of jullie hier ook wel eens last van hebben?

Gr. Marcel
Ivo Wilms
Lid

Re: Marktplaats & hotmail

Bericht door Ivo Wilms »

Helaas wel...
Misschien ook een gedeeltelijke verklaring waarom zoveel mensen klagen dat ze na het akkoord gaan met een bod niks meer horen?
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
zjopske
Lid

Bericht door zjopske »

Met gmail heb ik af en toe wel eens een mailtje in de spam box zitten.

Waar ik last van heb zijn de mailtjes van ebay die niet aankomen.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Jan Klaassen
Lid

Bericht door Jan Klaassen »

Eigenlijk nog nooit echt last van gehad. Wel eens geen reactie gehad, maar of dat aan MP/hotmail ligt?
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
rood
Lid

Bericht door rood »

Ik had even een oproep geplaatst:

Mijn verhaal:

Ik doe al 4 jaar met plezier handelen op marktplaats. Helaas heb ik de laatste tijd (1,5 jaar inmiddels) problemen met het versturen van emails via marktplaats. Een behoorlijk deel daarvan komt niet aan. Helaas is het handelen via marktplaats zo een stuk minder aantrekkelijk en het vlot afhandelen van een transactie is er haast niet meer bij.

Ik hoor het van meerdere mensen dat ze er last van hadden. Dus ik stuur een mailtje naar de medewerkers van marktplaats en heb het geval voorgelegd, aangezien het vast wel meer zal voorkomen dan alleen in mijn kennissenkring. Ik werd mooi met een kluitje het riet in gestuurd en moest me maar bij hotmail melden.

Er zijn tijden geweest dat deze site met het briljante concept een forum had waar je met medegebruikers je probleempjes etc kon delen. Helaas zijn we nu overgeleverd aan (met alle respect) een willekeurige marktplaatsmedewe rker, die als die zijn dag niet heeft je je afscheept met ' je moet het maar aan hotmail voorleggen'. Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft aangegeven bij dit miljoenenconcern genaamd marktplaats.

Ik vind het een beetje jammer dat het zo moet, maar waar moet ik anders klagen? Het is eigenlijk godsgeklaagd dat je als gebruiker er zelf achteraan moet om de problemen op te lossen. Ik was trouwens allang blij dat mijn mail aankwam bij de betreffende marktplaatsmedewerker...

Ik moest het even kwijt, maar het zal wel weer aan dovemansoren gericht zijn :(

Groetjes Rood
rood
Lid

Bericht door rood »

Helaas binnen 10 minuten weer verwijderd...
zjopske
Lid

Bericht door zjopske »

rood schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft aangegeven bij dit miljoenenconcern genaamd marktplaats.
Een kleine correctie, het concern Ebay heeft marktplaats een tijdje geleden overgenomen.
Stuur ebay eens een mailtje m.b.t. marktplaats.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
WW2 Vetaran
Lid

Bericht door WW2 Vetaran »

Heb er zelf ook wel is last van dat mails niet aankomen bij de bieder en ik dan maar denken dat ze geen interesse meer hebben en het product vervolgens verkoop aan een ander.