Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik wil niet moeilijk doen of zo, maar ik denk dat de persoon die naast SS-Sturmmann Remi Schrijnen loopt, SS-Untersturmführer Kotlowski was, Kommandeur van de 10e Kompanie van de 6e SS-Stormbrigade 'Langemarck'.
Op sommige sites staat er Kovlovsky en in het boek 'vlamingen aan het oostfront' staat er Kotlowski, volgens mij heb je gelijk Okke, volgens mij word het in het Engels Kovlovsky en in het Pools Kotlowski.
Ik was ook aan het twijfelen gezien de verschillende spellingen, maar ik denk dat dit het wel zal doen. Als je over Zhukov of Sjoekov praat weat ook iedereen over wie het gaat
Untersturmführer Anton Kotlowski was (of is?) een Oostenrijker, geboren op 24 april 1920 in Braunau am Inn. SS-Nr. 466 683
Kompanieführer van de 10. Kompanie van de 6. SS Freiwillige-Sturm-Brigade in juni 1944 en van de 1. Kompanie van Panzerjäger-Abteilung 27 in februari 1945.