klein probleempje / wijzigen email-adres in profiel

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Michael
Lid

klein probleempje / wijzigen email-adres in profiel

Bericht door Michael »

Kan ik mijn e-mail adres veranderen?

Michael

Edit PPL:
Titel aangepast ter verduidelijking
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 35 keer

Bericht door Proos »

Dat kan.

Verander het e-mailadres bij je profiel, je krijgt dan automatisch een nieuw activeringsmailtje op het nieuwe adres.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Michael
Lid

Bericht door Michael »

als ik dat doe komt er vreemd genoeg deze text te staan..

"Het huidige wachtwoord wat je hebt opgegeven komt niet overeen met het opgeslagen wachtwoord in de database."

:?
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder

Bericht door Proos »

Da's beveiliging. Je geeft 't nieuwe mailadres op in combinatie met het wachtwoord en dan moet je als 't goed is een activeringsmailtje krijgen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Michael
Lid

Bericht door Michael »

Beste Proos,
Vroeger, bij mijn oud adres kreeg ik mails als ik geabonneerd was op een onderwerp, maar nu niet meer, bij geenenkel forum eigelijk die een interieur heeft zoals dit forum (skalman, feldgrau, ..), het zal wel weer iets heel simpels zijn.
Sorry voor mijn beperkte kennis :roll:

Michael
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder

Bericht door Proos »

In het profiel is een optie daarvoor aanwezig:
Breng mij standaard op de hoogte van reacties:
Stuurt een email als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst.
Deze kan eventueel op "Ja" gezet worden. Het is ook mogelijk om je pér individueel onderwerp op te geven voor de emails, onderaan de thread staat de optie:"

"Abonneer op dit onderwerp"

Wanneer je wel "een abonnement" hebt, maar geen emails krijgt, kan ik eventueel controleren of de mails van mijn server wel door je nieuwe mailserver geaccepteerd worden, in principe zou dat wel het geval moeten zijn omdat je ook een mailtje daarop hebt gehad om het emailadres in de eerste plaats te kunnen wijzigen.
Timo Worst
Lid

Bericht door Timo Worst »

Michael schreef:Beste Proos,
Vroeger, bij mijn oud adres kreeg ik mails als ik geabonneerd was op een onderwerp, maar nu niet meer, bij geenenkel forum eigelijk die een interieur heeft zoals dit forum (skalman, feldgrau, ..), het zal wel weer iets heel simpels zijn.
Sorry voor mijn beperkte kennis :roll:

Michael
Ivm Skalman zou ik even een mailtje of pm sturen naar Marcus Wendel als ik jou was (of naar mij, ik ben daar moderator). Dan moet dit probleem te verhelpen zijn. Zelfde voor Feldgrau, maar dan naar Jason Pipes (of naar mij, Jason vroeg mij gisteren om daar moderator te worden :) )
Michael
Lid

Bericht door Michael »

Maar waarom krijg ik nu geen mails meer als ik me aboneer op een onderwerp? In mijn profiel staat alles goed, dus aan mijn instellingen is alles OK.

Michael
Tim
Lid

Bericht door Tim »

Dat zal misschien aan de antispam liggen die je nieuwe emailadres heeft ?
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder

Bericht door Proos »

Ik heb net even in de logs gekeken van de mailserver en die levert netjes af aan je emailadres. Ik denk dus dat Tim gelijk heeft.