Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het is alweer een tijd geleden dat ik wat aan de hobby heb gedaan. Eerst dus maar eens een website gemaakt, altijd leuk om de verzameling op die manier toegankelijk te maken .
Zie de weblink bij mijn onderschrift. Kleine collectie maar met veel plezier samengesteld.
Dank voor de positieve reacties. Jeep is inderdaad erg leuk om te hebben (en nog leuker om mee te rijden).
Airborne jas is volledig origineel. wel heb ik het insigne opnieuw bevestigd. Komt (zover ik achteraf heb meegekregen) van Clarence Hester, één van de befaamde Band of Brothers mannen. Is destijds achtergebleven tijdens operatie Market Garden.
Afgelopen weken wat originele 101 Airborne insignes op de kop getikt als ook een originele postcard van een US paratrooper. Geweldige historie. Uiteraard weer toegevoegd aan mijn site.
Ik was al langere tijd op zoek naar een mooie lijst voor mijn M36 Heeres jas. Uiteindelijk iets gevonden en de gok genomen. Bestelling geplaatst en hopen dat e.e.a. goed past. Na binnenkomst van de lijst bleek het (wat mij betreft) een uitstekende koop. De foto doet er geen recht aan (slecht licht en spiegeling) maar het staat fantastisch. Heeft, naast de verschillende vitrinekasten, een deftige- en strakke uitstraling, helemaal zoals ik het graag zie.
Mocht één van jullie ook op zoek zijn naar zoiets, schroom niet, vraag gerust.