Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo Moderators en forum leden,
Ik heb al een tijdje problemen met het sturen van privé berrichten aan leden.
Het eerste bericht komt gewoon aan maar alles wat ik daarna stuur komt in mijn postvak uit en de persoon aan wie ik het stuur krijgt een leeg bericht.
Ben ik de enige die dat krijgt of zijn er meer leden die dit hebben?
Waar ligt het aan? Kan ik het zelf verhelpen of kan/wil een van de Moderators hier iets aan doen of opheldering over geven?
101airborne! schreef:Hallo Moderators en forum leden,
Ik heb al een tijdje problemen met het sturen van privé berrichten aan leden.
Het eerste bericht komt gewoon aan maar alles wat ik daarna stuur komt in mijn postvak uit en de persoon aan wie ik het stuur krijgt een leeg bericht.
Ben ik de enige die dat krijgt of zijn er meer leden die dit hebben?
Waar ligt het aan? Kan ik het zelf verhelpen of kan/wil een van de Moderators hier iets aan doen of opheldering over geven?
Bedankt
Bas
Heb ik zelf nooit gehad, vreemd. Denk dat administrator Proos misschien kan helpen?
Ik heb door de maanden ook tweemaal meegemaakt dat ik een PB ontving van een lid en dat de boodschap erbij was: "Het bericht is de door de verzender verwijderd." Absoluut niet het geval.
Zojuist een query gedaan op de database. Van de ruim 90.000 privé berichten zijn er in de loop der tijd ongeveer 200 leeg. De meeste daarvan zijn van mij, oude welkomstberichten die ik ooit verstuurde (automatisch) maar de niet gelezen berichten heb ingetrokken. Van de laatste tijd zie ik alleen van jouw gebruikers id lege berichten. Voor de zekerheid heb ik de limiet voor iedereen van 500 naar 750 berichten gezet. Als het nu ineens werkt moet je dus de verschillende mappen controleren (max 4) bij jezelf en de ontvangers. Werkt het nog niet dan zou ik willen vragen om ook wat dingen op je computer te checken, aangezien geen ander lid deze problemen heeft: update je browser, controleer of er toolbars zijn en zet die eens uit, zet plugins uit, check firewall of die zich misschien bemoeit met het verzendformulier en de tekst wist, virusscanner, adblockers, etc.