Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zal dit topic gaan gebruiken om een groot deel van de foto’s uit mijn collectie te posten, voel je vrij erop te reageren.
Alle informatie (rangen etc.) bij de foto’s is welkom (Beter te veel dan te weinig info.)
Ik trap af met een aantal RAD foto’s uit mijn collectie:
De grootste en de kleinste RAD arbeitsman
Hooggeplaatsten RAD’ers, de rangen ben ik nog niet helemaal uit (hulp is welkom)
Jonge RAD arbeitsmannen in de Barak
2 RAD Arbeitsmannen
RAD Troepen marcheren
RAD’ers waar ik wederom de rangen niet herkennen kan (hellup!)
Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
ben je zeker dat dit Noorwegen is ?
Op de borden zie je niet alleen "Deutsche Bank", maar ook "Weinhandel" ; nu was het toch niet de gewoonte om in de bezette gebieden alle uithangborden te verduitsen ?
Echt wel mooie foto's, kan het niet zijn dat wijnhandel in het noors weinhandel is, en de deutsche bank een gewone bank was zoals bij ons? En ze zeer toevallig op dezelfde foto staan?
Klopt tim, inmiddels ben ik erachter dat de verkoper 2 verschillende 'fotosessies' door mekaar had gemixt, en in verschillende lotjes had opgedeeld. De ene helft was in Noorwegen genomen en de andere helft in Duitsland. De 3 foto's onder het kopje RAD in Noorwegen, zijn dus ook in Duitsland genomen.
Ga nu trouwens het kopje wijzigen in RAD in Duitsland
Zal vandaag of morgen weer meer foto's posten..
Bovenstaande foto's zijn genomen in de haven van Oost-Pruissen, een streek in Duitsland. (Met dank aan het bord dat voor de schip staat). Het schip heet: "Kaiser"
Ik neem aan dat de 3e foto (diegene die Tim ook gequote heeft) dan ook in die buurt gemaakt moet zijn.