Het holster is een repro overigens.

Da's dan niet echt verzamelen...kimji schreef:...de rest mag van mij best een goede replica zijn...
Goed voornemen! En inderdaad alleen de wapens verzamelen is ook verzamelen!kimji schreef:Erik, ik heb er niet echt veel kijk op, maar ik weet wel wat ik mooi vind. Ik verzamel alleen de wapens, dat is toch ook een vorm van verzamelenOp den duur wil ik wel meer maar moet er eerst eens wat meer verstand van krijgen.
Zeer waarschijnlijk was ik dat, samen met Stefan Rops. De VHM heeft een kleine groep Duits WO1 (6 man) die het res. Inf. Regt. 119 uitbeeldt.kimji schreef:Re-enactment lijkt mij schitterend, ik ben ook wel eens op het fort in Bunnik wezen kijken en volgens mij heb ik jou daar ook gezien (bewonderd van een afstandje), of er moeten er 2 zijn die in een WO1 Duits uniform rondlopen.
Als een busje! En daar de Reserve van.hindenburg1418 schreef:Grenadier-Regiment „Königin Olga“ (1. Württembergisches) Nr. 119
Het verhaal klopt wel, de praktijk was anders, dat is de juiste insteek. Het was niet 'misschien' de opzet, het was de inrichting van het legersysteem. Echter!A. de Koster schreef:Het verhaal van 23-30 jarige in R.I.R. klopt niet. Dit was misschien de opzet. De praktijk was heel anders.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten