Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jr. schreef:BTW; knoopte men de zeltbahn ook zo rond een Mantel?
Ik kan moeilijk zien of je de Zelt hebt geknoopt volgens de regels van de gewone infanterie of van de bereden infanterie. Dat laatste werd dus niet gedaan, een Zeltbahn gevouwen voor gewone infanterie deed men zeker op een Mantel.
Het is een leuke display, maar ik zou het toch wat meer volume geven door ze op een buste te plaatsen.
waarom zou je alleen je koppel er om heen doen als je op patrouille loopt en het is koud dus een matel draagt en toch vijandelijke troepen tegen kan komen? ik neem aan dat de volledige uitrusting er werd op gedragen.
De volledige uitrusting werd over de Zeltbahn gedragen, maar dan alleen op de koppel. Foto's met de Y-riemen (Koppeltragesstel) over de Zeltbahn heb ik nog nooit gezien.
Ik denk dat dat met de waterdichtheid te maken had! Als je bijvoorbeeld nu over je regenpak een rugzak draag dan lekt dat natuurlijk sneller ipv. zonder
Inderdaad, zoals Antwerpx al zegt zou ik het wat meer volume geven door het op een buste of etalagepop te plaatsen.
Met een hoofddeksel en wat uitrusting komt het dan beter tot zijn recht.
sander vw schreef:dan hang je aan de riem, munitie tassen (2) k98, schop+hoes, bajo k98, broodzak met drinkfles en gammelle er aan, en dan nog een goede oude k98 zelf
Note dat ik juist terug ben van vakantie en deze set-up in 5 minuutjes had gemaakt, uitrusting eraan hangen samen met de Mauser kostte me teveel tijd, daarom.
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA