Wat is dit waard?
-
Skylighter
- Lid
Wat is dit waard?
Voor de beginnende verzamelaar misschien wel makkelijk, als je wilt weten hoeveel iets waard is kan je het hier plaatsen en dan zullen er vast wel reactie's opkomen.
Laat ik dan maar beginnen, voor hoeveel € gaat een compleet originele Nederlandse helm?
Rick
Laat ik dan maar beginnen, voor hoeveel € gaat een compleet originele Nederlandse helm?
Rick
- Guido
- Lid
Re: Wat is dit waard?
Skylighter schreef:Voor de beginnende verzamelaar misschien wel makkelijk, als je wilt weten hoeveel iets waard is kan je het hier plaatsen en dan zullen er vast wel reactie's opkomen.
Rick
wat versta je onder een orginele nederlandse helm? de 1940 variant met plaat en groene verf? of een BS/LBD/KP helm?
-
Skylighter
- Lid
- Wilco Vermeer
- Lid
Skylighter
Ik heb ze compleet gezien voor bedragen tussen de 80 en 200 Euro. Op dit moment is een redelijk gangbare prijs een goede 100-120 Euro
Ik heb ze compleet gezien voor bedragen tussen de 80 en 200 Euro. Op dit moment is een redelijk gangbare prijs een goede 100-120 Euro
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
-
Skylighter
- Lid
- Wilco Vermeer
- Lid
Uiteraard zal je ze zonder plaat wel rond de 60 Euro tegenkomen.
De kleur grijsgroen kan wel kloppen. Zeker als het een M27 is die waren nl origineel donker Olijfgroen, een kleur die door de loop der jaren wel wat grijsgroen kan worden. De nieuwe versie M34 is echt licht olijfgroen.
Als je een detailfoto van de plaat zou hebben, graag. Ik heb het idee dat deze plaat er later op is gesoldeerd.
De kleur grijsgroen kan wel kloppen. Zeker als het een M27 is die waren nl origineel donker Olijfgroen, een kleur die door de loop der jaren wel wat grijsgroen kan worden. De nieuwe versie M34 is echt licht olijfgroen.
Als je een detailfoto van de plaat zou hebben, graag. Ik heb het idee dat deze plaat er later op is gesoldeerd.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/