Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja, leuk maar ook Engels, ben laatst in Heerlen geweest en bijna alles Duits, maar ja de meeste in de buurt daar verzamelen ook Duits! Wie weet of er in september in Arnhem ook n beurs is, ben dan wel daar t weekend maar heb niets op internet kunnen vinden. En toch zit me er iets van bij, dat er dan n beurs is!!!!
jeroen1944 schreef:Ja, leuk maar ook Engels, ben laatst in Heerlen geweest en bijna alles Duits, maar ja de meeste in de buurt daar verzamelen ook Duits! Wie weet of er in september in Arnhem ook n beurs is, ben dan wel daar t weekend maar heb niets op internet kunnen vinden. En toch zit me er iets van bij, dat er dan n beurs is!!!!
jeroen
Zaterdag 18 september op de Ginkelseheide, bijna alleen maar Engels geen Duits toegestaan, dus kan je je hart ophalen .
jeroen1944 schreef:Ja, leuk maar ook Engels, ben laatst in Heerlen geweest en bijna alles Duits, maar ja de meeste in de buurt daar verzamelen ook Duits! Wie weet of er in september in Arnhem ook n beurs is, ben dan wel daar t weekend maar heb niets op internet kunnen vinden. En toch zit me er iets van bij, dat er dan n beurs is!!!!
jeroen
Zaterdag 18 september op de Ginkelseheide, bijna alleen maar Engels geen Duits toegestaan, dus kan je je hart ophalen .