Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn oog is gevallen op een M41 Field Jacket. (dankzij de hulp van David)
Ikzelf vind het er goed uitzien, maar ik post nog even op het forum voordat ik 'm koop. Hieronder volgen de plaatjes.
Alvast bedankt!
Roeland
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
johan willaert schreef:Ziet er niet slecht uit en heeft zoals de meeste M41 slijtage aan de mouwen....
Johan
Dus jij zegt; ok! Of ben ik nu iets te enthousiast?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Wat wil je nu eigenlijk weten???
Dit is een typevoorbeeld van een origineel M1941 Field Jacket dat gebruikt is.....
Er zijn betere te vinden, maar ook een hele hoop slechtere.....
Alles hangt natuurlijk af van de prijs, maar daarover moet jij beslissen...
johan willaert schreef:Wat wil je nu eigenlijk weten???
Dit is een typevoorbeeld van een origineel M1941 Field Jacket dat gebruikt is.....
Er zijn betere te vinden, maar ook een hele hoop slechtere.....
Alles hangt natuurlijk af van de prijs, maar daarover moet jij beslissen...
Johan
nee nee, dat was alles wat ik wilde weten. Ik ben een zeer tevreden man nu, erg bedankt!!
(weder ben ik een stapje verder in het verzamelen)