Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
4e klas, haast 17 jaar. Ik ben jaar blijven zitten, in de 4e
k doe VWO, das gelijk aan Wetenschappelijk onderwijs.
Oh ja, k ga de Maatschappij kant op...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik zit in de zesde klas van het VWO en ben in juni 17 geworden.
Ben zelf de enigste jongen van de hele 6 VWO afdeling die een cultureel profiel heeft gekozen. Geen spijt van, maar het mag wel een beetje minder cultureel zijn...
Ha, de school moet voor mij nog beginnen. De 7e september begin ik alwéér aan HAVO2, ben blijven zitten en dat maakt je niet bepaald enthiousiaster over school...
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ben nu overgeschakedl van 3Wetenschappen naar 4 Economie-Talen, ik hoop dit voort te blijven doen tot ik afstudeer, en dan zou ik paleontologie willen gaan studeren in het buitenland
ik moet morge men boeken gaan hale en begin dinsdag aan school
4e klas havo cultuur en maatschappij
zit in een klas met bijna alleen maar meisjes wij (jongens) zijn volges mij maar met zen 2e dus dat word lol.
ik word 22 september EINDELIJK 16 ook lol alleen zit ik dan in de ardennen op werkweek
en ik heb net barby boekenkaft gekocht :lol
mauser
By the way ik zit op cultuur en maatschappy omdat dat het makkelijkste profiel is en ik niet zo veel hoef te doen
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!