Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Huizen, is dat in Nederland? En is er nu ook een beurs op 19 sept. n.a.v. Operatie Market Garden?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik heb me antwoord al gekregen. Ligt rechts van Amsterdam, aan het water . Is voor mij een uurtje rijden met de auto, met een beetje mazzel ben ik daar!!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dodo schreef:Huizen, is dat in Nederland? En is er nu ook een beurs op 19 sept. n.a.v. Operatie Market Garden?
Aardrijkskunde is niet je sterkste vak zeker .
als aardrijkskunde enkel topografie was, dan niet nee (hoewel, leer je ook niet meer op de middelbare school )
ow ja, er zijn 2 huizen's in nederland
Fons schreef:Nee hoor, er is maar 1 Huizen in Nederland, ik denk dat je in de war bent met Huissen maar dat spreek je anders uit.
ik heb zelfs op de wegenkaart gekeken, daarin stond bij het register 2x een huizen
1x was 'naast' Amsterdam, 1x onder Arnhem, maar daar lag Huissen ook