Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Leuke verzameling! Maar heb je dat rode kruis zelf op de M1 helm geschildert? En ik zou die originele papieren in die plastic hoesjes wat beter bewaren.
antwoorden
m1 is na oorlogs ben op zoek naar een orginele met kruis (is ook geschilderd inderdaad) en die pappieren zijn van gasmaskers (handleiding)
ik heb geen idee hoe deze te bewaren dus doe ik dat in plastiek hoesjes
maar ik ben wel opzoek naar zuurvrije mapjes
(helaas tevergeefs )
raket is naoorlogs ja
over de kaart: het is een britse uit 1943 omgeving antwerpen
die medaille is voor mensen die in de industrie werkten
die vna mij is denk ik 15 jaar industrie (past eigenlijk niet in mijn collectie)
groetjes
simon
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
zo klein is je verzameling toch ook weer niet? Zolang ie maar gestaag groeit .
En je hebt een leuke collectie!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
saimen schreef:antwoorden
m1 is na oorlogs ben op zoek naar een orginele met kruis (is ook geschilderd inderdaad) en die pappieren zijn van gasmaskers (handleiding)
ik heb geen idee hoe deze te bewaren dus doe ik dat in plastiek hoesjes
maar ik ben wel opzoek naar zuurvrije mapjes
(helaas tevergeefs
Zuurvrije mapjes kan je gewoon bij de Hema o.i.d. kopen. Je moet dan kijken bij het foto gebeuren. Dan zou ik scans maken van de originele en die scans in de plastic mapjes doen en de originele netjes uit het licht in die zuurvrije mapjes opbergen.
Zkr een mooie collectie hij is al groter dan die van mij, en zoals Dodo al zei, zolang hij maar gestaag groeit. En ook wat Mooyman zegt, iedere collectie heeft zijn eigen interessante en mooie dingen. Ga zo door en veel plezier ermee gewenst :):)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus