Zou het niet mogelijk zijn dat we toch nog kunnen reageren op vragen in het archief, alsjeblieft?

Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar er zijn ook andere redenen om weer juist het tegenovergestelde te motiveren. Zo komt het de overzichtelijkheid ten goede. Ook zou het geen archief zijn wanneer topics geopend kunnen worden. Ik ben benieuwd hoe de andere moderators/administrators hierover denken. Misschien dat zij een andere mening zijn toegedaan?lapijntje schreef:Mja k eb een vraagje in verband met dit archief: Waarom kunnen alleen moderators daar nog op antwoorden? Vind het wel een goed initiatief, maar wat als ik nou precies voor één van die vragen nog iets weet? Ik kijk bv zelf wel af en toe nog eens of iemand op mijn vragen iets geantwoord heeft, nou had ik graag iemand bedankt die op mijn vraag antwoordde, een redelijk lang antwoord, vind ik super hip.![]()
Zou het niet mogelijk zijn dat we toch nog kunnen reageren op vragen in het archief, alsjeblieft?
Martijn schreef:En Proos had intern al toegegeven iets te enthousiast te zijn geweest![]()
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten