Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vannacht is het forum verplaatst naar een nieuwe server. Onderdeel van de migratie is ook het bijwerken van de forumsoftware naar een nieuwe versie. Dat heeft tot gevolg dat alles er wat anders uitziet en dat het ook zeker even wennen is. De oude versie moet echter om verschillende redenen een keer worden geüpgrade.
Complicerende factor is dat het oude forum veel speciale aanpassingen had. Ik ga per stuk bekijken wat mee kan en wat te veel risico's, incompatibiliteit of onderhoud met zich meebrengt.
Ondanks uitvoerig testen kan er misschien een bepaalde functie niet werken. Laat het mij dan gerust even weten.
ziet er zeker strak uit maar ik mis de knoppen "nieuwe berichten" en "eigen berichten"
mvgr Bert-Jan
Hoi Bert-Jan,
Ze zijn wat weggewerkt in een menu:
2016-12-16_13-26-12.png (24.46 KiB) 4408 keer bekeken
Bedoel je deze functies?
Je kunt ze openen door op het icoon met de drie horizontale streepjes te klikken. Op de desktop staat er naast "Snelle links", maar op mobiele apparaten is die tekst er niet.
Notificatie staat op 0 en prive berichten 1,ga de inbox legen kijken of dat het is.
Was toch een ongelezen berichtt??Terwijl alles gelezen was,vaag maar opgelost
thunderbird schreef:Notificatie staat op 0 en prive berichten 1,ga de inbox legen kijken of dat het is.
Was toch een ongelezen berichtt??Terwijl alles gelezen was,vaag maar opgelost
Kan zijn dat iemand jou een pb heeft gestuurd, maar deze weer heeft verwijderd.
Je ziet dan geen bericht in je inbox, maar de melding blijft wel staan.
JimK schreef:Ik vind het forum in de desktop weergave vrij smal met 900pix, misschien kan deze wat groter worden?
patrickh schreef:Idd veel te smal. En wat me ook opvalt, nieuwe berichten blijft te lang staan?
@JimK & patrickh
Ik kan het me voorstellen, het is even wennen een nieuw ontwerp. Zelf vind ik de weergave veel beter geworden in de desktopversie. Persoonlijk irriteerde ik mij juist al langere tijd aan het feit dat je van die hele lange regels krijgt met bredere schermen, waar de vorige versie van dit forum niet voor gemaakt was. Het leest niet prettig dan. In het huidige ontwerp is de weergave gemaximeerd omdat de letters ook niet groter worden bij grotere schermen.
@patrickh:
Berichten die langer blijven staan? Hoe bedoel je dat precies, dat ze roodgekleurd blijven als je ze gelezen hebt?