Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik wil graag jullie meningen horen , de foto's van de medailles zijn op internet gevonden. Mijn fototoestel is kapot en zodra het weer werkt zullen die foto's vervangen worden.
De komende weken zullen 200 + items, vooral foto's op de site komen.
Ziet er goed uit Roel, aan de layout zou ik zeker niets veranderen. Ben benieuwd naar je eigen verzamelstukken die op de site gaan komen.
Moet er in het bovenste menuutje geen link naar Medals staan ?
Over de navigatie ben ik nog aan het denken. Voorlopig kom je na de intro pagina op een pagina waar steeds een ander, in mijn ogen interessant stuk op staat. Vanuit daar kun je de periode's kiezen.
Misschien pas ik dit nog aan als er meer items op komen.
ziet er zéér goed uit! Mag ik weten hoe je deze site in elkaar gezet hebt? Met een programma? Zo ja, welk?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Met dreamweaver en photoshop. De site bestaat uit vier frame's. Links, rechts, boven en het middenstuk. Door de twee buitenste frame's een donkere kleur te geven die past bij de lichtere kleur in het midden trek je de aandacht daar naartoe.
ziet er netjes uit Roel! Het is overzichtelijk en geeft een rustige sfeer.
Misschien dat je de nobility 1914 - 1918 1919 - 1939 1939 - 1945 other linken in plaats van bovenaan, aan de linkerkant onder elkaar kan zetten...