Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hierbij de vermeende foto van Donitz die Dutchmilitary mij verkocht heeft.
Wat denken jullie ?
Ik heb het wit errond wel niet kunnen wegkrijgen, omdat de foto te groot is voor mijn editor
De horizontale en verticale schuifbalken moeten ongeveer in het midden, en daar zal je hem wel ongeveer vinden
Ik heb de foto net even onder de blacklight gelegd, blijkt hij fel op te lichten ... Geen wo2 foto dus.
Bon, ik wil mijn geld terug, dat zal Casper nu dus hopelijk wel inzien.
Na enige tijd kijken heb ik nog altijd niets gevonden, maar ik heb z'n oor eens vergeleken met andere foto's, en daar is z'n oor veel groter, dus dat baart me wel zorgen, maar aangezien dit misschien een zeer vroege foto is, is het zeer moeilijk om hem te herkennen er in.
Tim schreef:Ik heb de foto net even onder de blacklight gelegd, blijkt hij fel op te lichten ... Geen wo2 foto dus.
Bon, ik wil mijn geld terug, dat zal Casper nu dus hopelijk wel inzien.
Roel, aub, ik heb honderden foto's getest en dit is echt wel de eerste keer hoor. Hij reageert ongeveer even erg als op een blanco blad papier
Op de achterzijde staat trouwens geen originele tekst, geen stempels van bij de ontwikkeling, én geen "Agfa Bravira", "Gevaert Ridax", "Leonar" aanduiding of wat dan ook.
Ik zeg alleen dat men niet blindelings op die test moet vertrouwen. In combinatie met andere zaken, zoals je al zegt, het ontbreken van stempels etc kun je wel tot de conclussie niet 100% komen