Ik dacht,een verkoper met 1600 positieve feedback en 2 negatieve,die valt te vertrouwen.Maar dat blijkt nu niet zo te zijn. In het begin ging het goed,item gewonnen,aardige verkoper,meteen gereageerd.
Maar nadat ik het geld over had gemaakt via bidpay,en ik hem een mail stuurde waarin ik vroeg of hij mijn e-mail had ontvangen met mijn Bidpay nummer erin,maar toen zei hij "Not Yet". Daarna heb ik hem nog 5 mails gestuurd maar steeds niks terug gekregen,hij negeert mijn E-mails gewoon.
Nou ben ik eens gaan kijken bij zijn 2 negatieve feedbacks,en wat blijkt! De andere 2 kopers hadden ook met Bidpay betaald,en ook nooit meer iets van de verkoper gehoord!
Ik heb de verkoper zijn Adres,Naam,etc maarja wat kan ik eraan doen
Ik ben er echt kapot van,het item was niet zo duur maar toch al 30 euro totaal,lijkt niet veel,maar voor mij als 14 jarige is dat redelijk veel. En het item was ook nog iets wat ik echt graag zou willen hebben.(Was er ook nog om 4 uur snachts voor moeten opstaan
Maar ik heb hem nog 1 mailtje gestuurd,waarin ik zei tot als hij binnen 3 dagen niet heeft gereageerd tot hij een negatieve feedback van mij krijgt.
Op dit moment heeft hij geen items meer lopen op ebay,maar als hij er weer een paar opzet,dan weet ik wat ik ga doen bij hem.
Iemand misschien nog tips wat ik eventueel zou kunnen doen?
Alvast bedankt!