Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nadat ik mijn Britse Medic soldaat compleet heb wil ik gaan beginnen aan een Britse motorrijder .
Wat voor een uitrusting had een motorrijder allemaal aan om
mzzl
Darryl
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Hangt er denk ik vanaf waar de motorrijder ingezet zou worden. Kan me voorstellen dat hij zich wamer zou kleden in Europa dan bijvoorbeeld de woestijn. Ik denk aan iets om de ogen te beschermen (zeker als je gaat raggen door 't woestijnzand) en een sjaal ofzo. Vergeet ook de motor niet
Wat ook vaak vergeten wordt, hoort wel niet bij de uitrusting, dat zijn de witte sokken. Officieel hadden de motorrijders ook grote witte sokken die boven de laarzen uitstaken en over de laars terug werden geslagen. Ze liepen lang niet altijd met deze sokken. Kan me voorstellen dat je die dikke grote sokken in de zomer niet gaat dragen.